Zmywarka - rdzewiejace sztuće.

1. Data: 2003-04-09 17:16:16

Temat: Zmywarka - rdzewiejace sztuće.
Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to normalne ze sztuce rdzewieja podczas częstego myci a w zmywarce.
Uzywam tylko produktow Calgonit (sól + nabłyszczacz + tabletki)?

Qba

1. Data: 2003-04-09 19:46:52

Temat: Re: Zmywarka - rdzewiejace sztuće.
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qba" <q...@r...pl> wrote in message news:b71kl2$5bu$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> Czy to normalne ze sztuce rdzewieja podczas częstego myci a w zmywarce.
> Uzywam tylko produktow Calgonit (sól + nabłyszczacz + tabletki)?

No właśnie, moje też rdzewieją - nie dramatycznie, ale są ślady. Moje są
okrutnie stare (~ 15 lat). Ciekawe, czy te nowsze są lepiej przystosowane do
mycia w zmywarkach?
Anka

1. Data: 2003-04-09 23:31:20

Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje są nowe. Zakupione około 2 miesięcy temu. Zaczęły rdzewiec po około 5
tygodniach.

Qba

1. Data: 2003-04-10 05:17:03

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje nie rdzewieją,
trzeba kupować takie z napisem nierżewnoje :-)
a nie jakieś z marketu.
k.

1. Data: 2003-04-10 07:17:35

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalne nierdzewne sztucce nie rdzewieja.

Natomiast stal nie-nierdzewna (czy jest slowo "rdzewna"?) owszem, w
zmywarkach rdzewieje w tempie przyspieszonym. Efekt temperatury chyba
glownie...

MJ

1. Data: 2003-04-10 08:13:18

Od: "Mirek Krasnowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba"

> Czy to normalne ze sztuce rdzewieja podczas częstego myci a w zmywarce.
> Uzywam tylko produktow Calgonit (sól + nabłyszczacz + tabletki)?

To nie jest wina zmywarki tylko sztućców, które powinny być wykonane ze
stali nierdzewnej. Powiem szczerze dziwię się, że stać Cie na zmywarkę, a
nie stać Cię na sztućce ze stali nierdzewnej. Jest to o tyle ciekawe, że
należy się bardzo starać aby kupić właśnie takie rdzewiejące no ale cóż ile
można wymagać od sztućca który kosztuje pewnie ze 3zł szt., a moze to są
jednorazówki, a Ty je myjesz.

pzdr
mirek

1. Data: 2003-04-10 08:15:44

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
> Normalne nierdzewne sztucce nie rdzewieja.
>
> Natomiast stal nie-nierdzewna (czy jest slowo "rdzewna"?) owszem, w
> zmywarkach rdzewieje w tempie przyspieszonym. Efekt temperatury chyba
> glownie...

Zawsze mi się zdawało, że mam sztućce ze stali nierdzewnej. Jak stalowe
sztućce mogą być "rdzewne"? I co dawniej produkował Gerlach?
Anka - szczerze zaintrygowana

1. Data: 2003-04-10 08:24:35

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mirek Krasnowski" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
ile
> można wymagać od sztućca który kosztuje pewnie ze 3zł szt., a moze to są

Bujda na resorach:) Właśnie poelciałam sprawdzić - "Gerlach Poland stainless
steel" - rdzewieją!!!
Anka

1. Data: 2003-04-10 08:40:09

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bujda na resorach:) Właśnie poelciałam sprawdzić - "Gerlach Poland
stainless
> steel" - rdzewieją!!!
bo preciez miałopisać nirżewnoje a nie jkiek stainless stil ;))))
pzdr
darek

1. Data: 2003-04-10 08:43:16

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Qba <q...@r...pl> wystukal(a) :

> Czy to normalne ze sztuce rdzewieja podczas częstego myci a w
> zmywarce. Uzywam tylko produktow Calgonit (sól + nabłyszczacz +
> tabletki)?
>
> Qba

Sprobuj zmniejszyc ilosc soli i nablyszczacza

--
Pete
misiek at bigfoot dot com

Lodowka do zabudowy.