Zmywarka - sól (niedawny wątek)

1. Data: 2009-01-14 18:38:11

Temat: Zmywarka - sól (niedawny wątek)
Od: daro <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, po przeczytaniu niedawnego wątka kupiłem dzisiaj sól z
zamiarem wsypania bo od nowości tej soli nie wsypałem (jakiś rok) i
miałem stracha. Po czym otwieram dzisiaj instrukcję coby poczytać gdzie
i jak tą sól i czytam... a tam napisane: "...przy nastawieniu na wartość
0 nie ma potrzeby napełniania zbiornika soli, ponieważ w czasie
eksploatacji sól nie będzie pobierana, a wskaźnik napełnienia soli jest
wyłączony." Po zainstalowaniu zmywarki ustawiłem ten wskaźnik na 0
(czyli bez soli) i tak zostało, żadne zacieki czy niedomywanie naczyń
nie zachodzi. I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

--
D.

2. Data: 2009-01-14 19:01:05

Temat: Re: Zmywarka - sól (niedawny wątek)
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

Oho, oby sie tylko nie zepsuła !

Kane

3. Data: 2009-01-14 19:11:20

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2009 20:01:05 +0100, "Kane" <s...@s...pl>
wrote:

>Oho, oby sie tylko nie zepsuła !

Do kiszenia ogórków jak znalazł! ;-)

--
A.

4. Data: 2009-01-14 19:37:10

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ogórki wkładamy pionowo do koszyka, czy układamy poziomo na tacce?
JaC

-----

5. Data: 2009-01-14 20:55:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Do kiszenia ogórków jak znalazł! ;-)

Na droge wysypac, na snieg!

6. Data: 2009-01-14 21:59:52

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daro" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (czyli bez soli) i tak zostało, żadne zacieki czy niedomywanie naczyń
> nie zachodzi. I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

A nie napisali, że przed pierwszym użyciem wsypać sól, a potem przy
ustawieniu na 0 już nie dosypywać?
Tak chyba było w mojej.
Co oznacza, że sól należy wsypać. Raz.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

7. Data: 2009-01-14 22:05:42

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

daro pisze:
> zamiarem wsypania bo od nowości tej soli nie wsypałem (jakiś rok) i
> miałem stracha.

Masz za swoje (czyt. nieczytanie instrukcji przed uruchomieniem urządzenia)

> [...]
> wyłączony." Po zainstalowaniu zmywarki ustawiłem ten wskaźnik na 0
> (czyli bez soli) i tak zostało, żadne zacieki czy niedomywanie naczyń

A tu masz drugi raz za swoje (znów za nieczytanie instrukcji)

> I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

Postaw w jakimś widocznym miejscu, żebyś w przyszłości nie zapomniał
czytać instrukcyj.

;)

--
Pete

8. Data: 2009-01-14 22:24:09

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gklnca$i78$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> A nie napisali, że przed pierwszym użyciem wsypać sól, a potem przy ustawieniu
> na 0 już nie dosypywać?
> Tak chyba było w mojej.
> Co oznacza, że sól należy wsypać. Raz.

czy Ty sie nie umiesz przyznać do błędu? zawsze szukasz teorii żeby wyszło na
Twoje...

9. Data: 2009-01-14 22:52:10

Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane <s...@s...pl> napisał(a):

> Oho, oby sie tylko nie zepsuła !
>
> Kane

Z życia wzięte. Jestem w sklepie spożywczym. Jakieś dziwne osoby szwendają się
za ladą i oglądają produkty. Nagle jedna mówi że znalazła przeterminowaną sól.
To z ciekawości spytałem jak się możne sól przeterminować. Usłyszałem ze jak
jest po terminie przydatności to jest przeterminowana. To ja się pytam pani
czy wie ile lat ma ta sól bo ja nie wiem i co najwyżej mogę strzelać ze milion
lat. I skoro przez milion lat się nie przeterminowała to zapewne jest dobra i
że ja chcę kupić tą sól bo uwielbiam solić bardzo starą solą. Ale się okazało
że nie mogę jej kupić bo jest dwa tygodnie po terminie przydatności do spożycia.
jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

10. Data: 2009-01-14 22:59:10

Od: e-Shrek <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sok marchwiowy pisze:
> [...]
> jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

ROTFL ;-)

e-Shrek

połysk na jabłku
kątowniki chromowane pod blat i umywalkę
Dom
test
brykiet heiz profi