Zmywarka - sól (niedawny wątek)

11. Data: 2009-01-14 23:39:01

Temat: Re: Zmywarka - sól (niedawny wątek)
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:gklom7$20l$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gklnca$i78$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>
> czy Ty sie nie umiesz przyznać do błędu? zawsze szukasz teorii żeby wyszło
> na Twoje...

You talking to me?
Konkretnie to która instrukcja potwierdza, że popełniłem błąd?
Moja na www.bosh-agd.pl dość jasno i nawet obrazkami informuje, żeby PRZED
użyciem wsypać sól. Potem owszem, zalecają na zero jeżeli pigułki.
Ściągnij sobie jakąkolwiek instrukcję z powyższego linku i dyskutuj później.
Jak byś nie wiedział, to Bosch jest liderem jakościowym w zmywarkach i w tym
przypadku wyprzedza także Miele. Prawdopodobnie Bosch wie, co pisać w
instrukcji...
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

12. Data: 2009-01-15 07:29:31

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " sok marchwiowy"

> [...]
> pani
> czy wie ile lat ma ta sól bo ja nie wiem i co najwyżej mogę strzelać ze
> milion
> lat. I skoro przez milion lat się nie przeterminowała to zapewne jest
> dobra i
> że ja chcę kupić tą sól bo uwielbiam solić bardzo starą solą. Ale się
> okazało
> że nie mogę jej kupić bo jest dwa tygodnie po terminie przydatności do
> spożycia.
> jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

Nie tyle zepsuć, co nie nadawać się do użycia, np. w solniczce. Jak wiesz,
sól ciągnie wodę, więc być może chodzi o to, że po jakimś czasie kamienieje.
Pomijam fakt, że sól, której używasz do codziennego solenia to nie zwykła
sól kamienna, ale sól jodowana, więc w pewien sposób modyfikowana.

Pozdrawiam,
/\/\\/\/

13. Data: 2009-01-15 10:34:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:gklnca$i78$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>
> czy Ty sie nie umiesz przyznać do błędu? zawsze szukasz teorii żeby wyszło

Nie przesadzaj.

14. Data: 2009-01-15 10:57:14

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale się okazało
> że nie mogę jej kupić bo jest dwa tygodnie po terminie przydatności do
> spożycia.
> jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

Dobre ;)

Ale tak serio:
Sól handlowa rzeczywiscie może ulec zbryleniu po pewnym czasie (zaleznie od
opakowania i miejsc przechowywania) i dzisiejszy konsument moze byc
niezadowolony z zakupu ;). Natomiast musialbym sobie gdzies znalezc ale mi
sie nei chce - kluczowe znaczenie ma tu jodowanie - a jod sie utlenia czy
tam paruje, nie pamietam. No i jeszcze substancje przeciwzbrylające które
dodaja w fabryce razem z jodowaniem - bez nich sól zbryli sie szybciej -
dodaje sie napewno jakies krzemiany, słynne E-cośtamcośtam. Byc moze one tez
z czasem traca swoja wlascwosc - i z tego wszystkiego wynika owy termin
przydatnosci do spozycia

Najlepiej nie solic. Albo kupic sobie sól nierafinowaną ;) Choc zmywarce
moze to byc wszystko jedno ;)

Pozdrawiam

Kane

15. Data: 2009-01-15 10:58:08

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Postaw w jakimś widocznym miejscu, żebyś w przyszłości nie zapomniał
> czytać instrukcyj.
>
> ;)

Mozna zostawic do gaszenia pożaru sadzy w kominie ;)

Kane

16. Data: 2009-01-15 20:32:13

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na droge wysypac, na snieg!

Byle dalej od drzewek i iglaków.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

17. Data: 2009-01-16 11:10:46

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane pisze:

> Mozna zostawic do gaszenia pożaru sadzy w kominie ;)
>
> Kane

;)

18. Data: 2009-01-17 17:12:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2009 11:58:08 +0100, Kane napisał(a):

> Mozna zostawic do gaszenia pożaru sadzy w kominie ;)

To juz lepiej wybrać się na zające :-)

połysk na jabłku
kątowniki chromowane pod blat i umywalkę
Dom
test
brykiet heiz profi