Zmywarka wolnostojąca Bosch - jak zabudować pod blatem ?

1. Data: 2005-04-13 14:10:27

Temat: Zmywarka wolnostojąca Bosch - jak zabudować pod blatem ?
Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o zmywarki wolnostojące Bosch - w opisie zaznaczono, że można je
zabudować (rozumiem że chodzi tu o ustawienie w szergu kuchennym i ZDJĘCIE
JAKIEJŚ POKRYWY ?)
Trzeba zdjąć coś z góry, żeby ukryć zmywarkę pod blatem roboczym, ponieważ
wysokość zmywarki to 85cm, czyli tyle samo co standardowej szafki kuchennej
(stojącej).
Zwiększenie wysokości sąsiednich szafek to kiepskie rozwiązanie ;)
Pytania:
1) jak wysokie jest to "coś" (pokrywa ?)
2) czy zamiast standardowej pokrywy stosuje się jakąś blachę (jak w pralkach
wolnostojących aby zabudować) ? Bo w ofercie Boscha nic nie ma na ten
temat....

rokko

2. Data: 2005-04-13 14:21:54

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama tak ma. Pokrywa jest zdejmowana i wtedy wchodzi pod blat.

wymiarow nie podam bo tam stoi od 8-9 lat.

musta

3. Data: 2005-04-13 16:43:09

Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pralkach
> wolnostojących aby zabudować) ? Bo w ofercie Boscha nic nie ma na ten

U moich rodziców jest podobnie - zmywarka wolnostojąca bez pokrywy górnej
stoi pod blatem. Poza tym możesz sprawdzić, czy zmywarka nie ma przypadkiem
regulowanych nóżek - ja mam boscha i można w niej regulować wysokość nóżek

4. Data: 2005-04-13 16:52:04

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rokko <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Chodzi o zmywarki wolnostojące Bosch - w opisie zaznaczono, że można je
> zabudować (rozumiem że chodzi tu o ustawienie w szergu kuchennym i ZDJĘCIE
> JAKIEJŚ POKRYWY ?)

Oczywiście masz na myśli sześćdziesiątkę.
Więc tak: po zdjęciu blatu (na zatrzaskach) ściągasz obciążenie (piasek w
polietylenie), które jest na górze z tyłu i rozkładasz na całą powierzchnię
matę wygłuszającą (w lepszych wersjach). Minimalna wysokość po zdjęciu blatu
i wkręconych do końca nóżkach wynosi ok.810. Ważne żeby nie było przyłącz za
zmywarką, bo nie dojedziesz do ściany. Zwróć też uwagę na to, żeby w
przypadku jakiejś awarii można było ją wyciagnąć bez rozłączania i
rozbierania połowy kuchni. Przed wsunięciem zmywarki podciągnij ją na
nóżkach max do góry. Ma być na górze jak najmniejsza szczelina (ciszej).
Podczas wsuwania nóżki lubią się wkręcać, dlatego lepiej to zrobić na dwóch
cienkich listewkach. Na końcu przednimi nóżkami tak wyregulować, żeby drzwi
nie były zwichrowane w stosunku do obudowy. Mają być dokładnie w osi.
Aha, do spodu blatu, nad drzwiami (od brzegu blatu w głąb na jakieś 150)
przymocuj przymocuj jakąś nierdzewną (ocynkowaną) blachę, co by para po
otwarciu drzwi skraplała się na niej, a nie wchodziła do blatu.
Plastik z przodu pod drzwiami można ściągnąć (w niektórych go nie ma)

5. Data: 2005-04-13 18:58:51

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Apr 2005 16:10:27 +0200 I had a dream that rokko
<l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>wolnostojących aby zabudować) ? Bo w ofercie Boscha nic nie ma na ten

Bardzo dziwne, bo ja znalazłem szczegółowy opis na stronach Bosch, jak
szukałem tam zmywarki.

--
Grzegorz Janoszka

6. Data: 2005-04-13 19:59:21

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

> Bardzo dziwne, bo ja znalazłem szczegółowy opis na stronach Bosch, jak
> szukałem tam zmywarki.

Bardzo dziwne, bo ja nie.

7. Data: 2005-04-14 08:15:37

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Apr 2005 16:52:04 +0000 (UTC)
" zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> (piasek w polietylenie), które jest na górze z tyłu i rozkładasz na
> całą powierzchnię matę wygłuszającą (w lepszych wersjach).

pytanie dodatkowe - czy taka mate mozna dokupic? Do pralki konkretnie?
zdjalem pokrywe, przypuszczam, ze mata wiele nie da, ale pytam z
ciekawosci troszke :) bo moze bym kupil?...

Sierp

8. Data: 2005-04-14 10:00:58

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

ZDJĘCIE

> Oczywiście masz na myśli sześćdziesiątkę.

Nie, nie 60cm, mam na myśli 45cm. Co to zmienia ???
W opisie także jest napisane że można montować pod blatem....

rokko

9. Data: 2005-04-14 10:30:40

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie 60cm, mam na myśli 45cm. Co to zmienia ???

boszsze! Toz to herezja... Sciagniesz na siebie gniew Torquenady i całego
officium!

zamilknij na wieki!

musta ;-)

10. Data: 2005-04-14 10:49:27

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rokko <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie, nie 60cm, mam na myśli 45cm.

To nie mogłes od razu napisać, że montujesz nietypową zmywarkę,
Z nia podobnie, tylko nie ma ciężaru, maty wygłuszającej się nie rozkłada,
blat ma śrubki.

oddam mapę
pralkosuszarka hoover
Ile za kafelkowanie