Re: Zmywarka, zapach i smak(!)

1. Data: 2003-11-06 15:09:24

Temat: Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAcek" <b...@k...tpnet.pl> napisał w wiadomości
news:bocush$i7m$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> Witam
> Mam pytanie do uzytkownikow zmywarek. Mam takowa firmy Amica (zabudowana).
> Do zmywania uzywam produktow Calgonit (tabletka 3w1, sol, nablyszczacz).

W sumie nie do końca na temat, ale po co Ci sól i nabłyszczacz przy
tabletkach 3 w 1 ? Może po prostu za dużo tej chemii na jedno zmywanie ?

> Zawiesilem tez w srodku zapach cytrynowy. Po umyciu zapach wydobywajacy
sie
> z srodka jest ok, natomiast uzywajac naczyn mam wrazenie, ze ten zapach
> miesza sie
> ze smakiem potraw.

Dla mnie też ten zapach jest za mocny i za bardzo chemiczny. Ja nie używam.

Natalia

1. Data: 2003-11-06 16:00:17

Od: "JAcek" <i...@k...tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie nie do końca na temat, ale po co Ci sól i nabłyszczacz przy
> tabletkach 3 w 1 ? Może po prostu za dużo tej chemii na jedno zmywanie ?

W tabletkach soli jest za malo, a nablyszczacz mam ustawiony
na najmniejsza dawke. Tabletka nie wypada od razu tylko troche pozniej,
dodatkowa sol wiec jest niezbedna. A tak w ogole to mam zamiar z nich
(tabletek 3w1)
zrezygnowac jak tylko skonczy mi sie zapas. Przejde na 2w1 lub proszek,
albo 2w1 + prosze, musze to przemyslec. Na razie to chcialbym zlikwidowac
ten
smak (!).
POZDR. JAcek

1. Data: 2003-11-06 16:39:34

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAcek" <i...@k...tpnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zrezygnowac jak tylko skonczy mi sie zapas. Przejde na 2w1 lub proszek,
> albo 2w1 + prosze, musze to przemyslec. Na razie to chcialbym zlikwidowac

Może przejdź na 1 w 1 :-) ?
Ja tak robię od zawsze (wyłączywszy krótki romans z 3w1). Sól kupuję
najtańszą, uważam, że na tym można oszczędzić, więc wychodzi mi
najekonomiczniej.

Natalia

1. Data: 2003-11-06 16:48:04

Od: "JAcek" <i...@k...tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja tak robię od zawsze (wyłączywszy krótki romans z 3w1). Sól kupuję
> najtańszą, uważam, że na tym można oszczędzić, więc wychodzi mi

Masz na mysli sam proszek, bo chyba tabletek takich nie ma?
Tez o tym mysle. Nablyszczacz oczywiscie tez stosujesz? :)
Wracajac jednak do watku, kiedy stosowalas zapach czy czulas
go rowniez w czasie uzywania naczyn przy jedzeniu?
Pozdr. JAcek

1. Data: 2003-11-06 17:03:56

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wracajac jednak do watku, kiedy stosowalas zapach czy czulas
> go rowniez w czasie uzywania naczyn przy jedzeniu?

Są też tabletki, choć od czasu wejścia 3 w 1 rzadziej można spotkać w
sklepie. Teraz mam Somat, ale Calgonit też bywa. Kiedyś były też żele, ale
zanim zdążyłam wypróbować zniknęły, a szkoda, bo na grupie
chwalili....Nabłyszczacz oczywiście też :-)
"Zapach" kupiłam tylko raz, miałam wrażenie, że po paru godzinach od wyjęcia
naczyń już go nie czuć, ale może mam mniej wrażliwy nos :-)

Natalia

1. Data: 2003-11-07 12:05:18

Od: "JAcek" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Zapach" kupiłam tylko raz, miałam wrażenie, że po paru godzinach od
wyjęcia
> naczyń już go nie czuć, ale może mam mniej wrażliwy nos :-)
>
> Natalia

No i chyba zadzialalo :))
Wyciagnalem zapach, wlaczylem zmywarke i...
naczynia nie pachna (nie smierdza rowniez), zadnego dodatkowego smaku,
wiec chyba o to chodzilo. :)
Jeszcze tylko sprobuje na programie Bio, bo teraz puscilem dluzszy,
ale mam nadzieje ze bedzie dobrze.
Pozdrawiam wszystkich jeszcze raz.
JAcek

Re: Problemy z pralką Electrolux / oszustwo - finał
Re: Zabezpieczenie paneli podłogowych
Re: Zabezpieczenie paneli podłogowych
Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
zmywarko-kuchenka