Zmywarke do naczyn jaka wybrac?

1. Data: 2002-07-14 20:50:07

Temat: Zmywarke do naczyn jaka wybrac?
Od: "Piotr N." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i mam takie pytanko. Przymierzam sie do kupna zmywarki do naczyn. Jaka
byscie polecili. Wiem ze Bosha sa dobre. Wiem tez ze sa drogie. Moze sa tez
dobre innych firm i troche moze tansze.? Poleccie cos. Dzieki i pozdrawiam.
Piotr

1. Data: 2002-07-15 20:57:24

Temat: Re: Zmywarke do naczyn jaka wybrac?
Od: "Krzysztof Szarpak" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr N. <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> dobre innych firm i troche moze tansze.? Poleccie cos. Dzieki i pozdrawiam.

ja wybrałem Candy 9010 Smart bardzo fajna z przepływowym ogrzewaczem
coś około 14 litrów wody,pełny zakres temperatur od chyba 45 do 85. mam ją od
miesiąca i działa ok

1. Data: 2002-07-16 06:05:44

Od: "Tobis" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja wybrałem Candy 9010 Smart bardzo fajna z przepływowym ogrzewaczem
> coś około 14 litrów wody,pełny zakres temperatur od chyba 45 do 85. mam ją
od
> miesiąca i działa ok

To jest ta z ceną sugerowaną za 2999pln?
T.
Napisz czy jest głośna i czy jeszcze masz jakieś urządzenia Candy?

1. Data: 2002-07-17 17:04:31

Od: "Krzysztof Szarpak" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawie cały sprzęt mamy w domu Candy oprócz lodówki bo akurat
takiego modelu nie było w Polsce. Mamy więc

piekarnik zintegrowany z płytą ceramiczną
okap no i zmywara
typy to :
CMD 94 X okap
FP 815 piekarnik
606 HLX płyta
9010 zmywara

Sprzęt jest ok, działa bezproblemowo. W piekarniku zmieniliśmy
2 pokretła bo poprzednie dziwnie popękały ale to bez problemu na
koszt Candy. Jeśli chodzi o ceny to sprżet był załatwiany przez
firmę od kuchni i np zmywarę mielismy za 2400 a nie 2999 a okap
za 800 a nie 1800 (jakaś promocja)

KS

krany, satyna
Notariusz, hipoteka - ile oplaty ?