Zmywarki i dylematy

1. Data: 2005-10-24 12:32:46

Temat: Zmywarki i dylematy
Od: "detox" <m...@n...spamuj.cedrus.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie zmywarki. Chcialem
zakupic taka do 1600zl. Kompletnie nie orientuje sie w segmencie wyrobow
AGD, wiec trudno mi dokonac wyboru z posrod mnogosci marek. Macie moze
jakies ciekawe doswiadczenia ?.

2. Data: 2005-10-24 19:36:26

Temat: Re: Zmywarki i dylematy
Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "detox" <m...@n...spamuj.cedrus.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zakupic taka do 1600zl. Kompletnie nie orientuje sie w segmencie wyrobow
> AGD, wiec trudno mi dokonac wyboru z posrod mnogosci marek. Macie moze

ja badam ten rynek od dość dawna
musisz podjąć kilka decyzji:
- 60 czy 45 cm - czyli wielkośc 1-razowego wkładu
- czołówka biała czy metalowa (chyba niedostępna w tym przedziale cenowym)
- polecane marki to Bosch/Siemens.i Electrolux
- klasy energetyczna, zmywania i suszenia (najlepsze A ale niedostępne chyba
w tej klasie cenowej i tych producentów)
- czy naprawdę 1600PLN to nieprzekraczalna granica ?

na koniec wejdź na stronę internetową któregoś ze sklepów i dodając 50PLN za
transport przejrzeć ofertę.
Jeśli będziesz wybierać marki które podałem wyżej to nie spodziewaj się
ekstra funkcji, programów i temperatur - coś za coś....
Ja przez długi czas rozważałem Indesit IDE44 (45cm szerokości, niezły zakres
temperatur i funkcje) ale w końcu postanowiłem dołożyć ~150 PLN i zakupić
SIEMENSA SF24T250EU (lub identyczną BOSCH SRS 45T02EU).za ok. 1740 PLN.

rokko

3. Data: 2005-11-05 22:11:16

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakupic taka do 1600zl. Kompletnie nie orientuje sie w segmencie wyrobow
> AGD, wiec trudno mi dokonac wyboru z posrod mnogosci marek. Macie moze

1. Najlepiej Bosch lub Siemens (chyba ze stać cię na Miele - to bierz w
ciemno).
2. Weź najtańszy model z segmentu AAA (normy zuzycia energii, wody i
skuteczności suszenia)
3. W praktyce wyjdzie ci model podstawowy (1600 zł powinno wystarczyć),
czyli to co się najbardziej opłaci z punktu widzenia konsumenta. Za mało
istotne bajery w "wyższych modelach" płaci się najwięcej. Producent tak
naprawdę wytwarza jeden model podstawowy, a w niektórych egzemplarzach
dorzuca potem rzeczy zupełnie później zbędne - i podobno na tym
najwięcej zarabia. Nie warto sie na to nabierać.
4. Poszukaj w sklepach internetowych (np. www.centrum2000.pl), tam może
byc taniej, ale porównaj z cenami w duzych sklepach, bo tu moga byc
promocyjne niespodzianki.
5. Zmywarka to fajna rzez.

4. Data: 2005-11-06 04:52:38

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. lepsza izolacja akustyczna: po co miec w kuchni cicho, skoro możesz mieć
głośno??
JaC

> Nie warto sie na to nabierać.

Bosch WFC 1200 do zayzayer
Okapy w okolicy Wawy
Elektryczny grzejnik olejowy w sypialni i hałas
mała lodówka nie do zabudowy zabudowana
Nóżki do mebli