Zna ktoś ten sklep (Poznań)

1. Data: 2008-04-16 11:01:44

Temat: Zna ktoś ten sklep (Poznań)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Centrum ogrodnicze Zawady - warto zobaczyć co mają czy raczej sobie darować?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2008-04-16 11:59:29

Temat: Re: Zna ktoś ten sklep (Poznań)
Od: Grzegorz Potkowski <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Apr 2008 13:01:44 +0200, Basia Kulesz wrote:

> Centrum ogrodnicze Zawady - warto zobaczyć co mają czy raczej sobie darować?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Witam!
Jak tam byłem kilka razy - mnie się podobało (było kilka ciekawostek
(iglastych), które kupiłem, ceny dość wysokie). Nie mam jednakże porównania
w jakich Ty byłaś centrach :).

P.S.
Zaglądam też niekiedy do Juniperusa w Borówcu pod Poznaniem.

Pozdrawiam,
Grzegorz

3. Data: 2008-04-16 13:18:13

Temat: Re: Zna kto? ten sklep (Pozna?)
Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fu4pn1$iqq$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Grzegorz Potkowski <g...@k...pl> wrote:

> Zaglŕdam te› niekiedy do Juniperusa w Borówcu pod Poznaniem.

Juniperusa odradzam, drogo i nieprzyjmna wlascicielka, ktora zdaje sie
nie wiedziec czym jest usmiech. Z tamtych okolic polecam Soche w
Daszewicach - duzy wybor wszystkiego, i podworko z roslinami przy
odjezdzie na Rogalin - super kumata wlascicielka doradzi i ceny ma
przyzwoite.

A na Zawadach kupilem kiedys 2 klony, fajne, ale oglone wrazenie ze
drogo.

Krzychu

4. Data: 2008-04-16 20:14:59

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam, czasem są tam ciekawostki, ale ogólnie ceny dosć mocno zawyżone.
Pozdrawiam, Ania

> Centrum ogrodnicze Zawady - warto zobaczyć co mają czy raczej sobie
> darować?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Kto ma Miskanta i jak on teraz sie ma?
zagadka