Zna może ktoś

1. Data: 2000-12-20 17:37:10

Temat: Zna może ktoś
Od: "Arek" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

jakieś dobre środki antydepresyjne dostępne bez recepty ?

Arek

2. Data: 2000-12-20 18:50:30

Temat: Re: Zna może ktoś
Od: "Birma" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@a...net> napisał w
wiadomości news:3a40ec1f$1@news.astercity.net...
> jakieś dobre środki antydepresyjne dostępne bez
recepty ?

Magnezin 500mg i vit B6. Dzienne zapotrzebowanie
organizmu na magnez to ok 350 mg. Przeprowadz
kuracje magnezinem. 4 tabl. dziennie przez ok.
tydzien, pozniej zmniejszyc dawke, dodatkowo
3xdziennie 1 tabl. B6. Powinno pomoc.

Ewa
( b...@w...pl )

3. Data: 2000-12-20 23:03:45

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@a...net> napisał
> jakieś dobre środki antydepresyjne dostępne bez recepty ?
>
> Arek

napar z dziurawca.
prozacu nie zastąpi, ale podobno pomaga.

pozdr

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

4. Data: 2000-12-21 02:17:36

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

RadeQ napisał(a):

> Użytkownik "Arek" <a...@a...net> napisał

> napar z dziurawca.
> prozacu nie zastąpi, ale podobno pomaga.

Dziurawiec jest na wątrobę.

Kaja

5. Data: 2000-12-21 09:09:21

Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pij zaparzoną melisę (dostępna w każdej aptece w saszetkach, jak herbata)
oraz homeopatyczny syrop
Vita C 15. To takie lekkie środki.
Magda

RadeQ napisał(a) w wiadomości: <91rf2v$cct$2@news.tpi.pl>...

6. Data: 2000-12-21 15:40:42

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziurawiec jest na wątrobę.

Nie tylko, na depresję też. Dostępny w tabletkach pod nazwą Deprim.
Ze swojej strony radzę zbadać tarczycę, długo leczyłam depresję, a była
wywołana nadczynnością tarczycy.
Pozdrowienia.

7. Data: 2000-12-21 16:54:43

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Wed, 20 Dec 2000 18:37:10 +0100, "Arek"
<a...@a...net> napisał coś takiego:

>jakieś dobre środki antydepresyjne dostępne bez recepty ?
>
>Arek

Deprim , dostępny jak najbardziej bez recepty.
--
Cosa
c...@p...onet.pl

8. Data: 2000-12-21 20:40:44

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnego pięknego dnia , a był to Wed, 20 Dec 2000 18:37:10 +0100, "Arek"

> Deprim , dostępny jak najbardziej  bez recepty.
> --

Ale czy on jest taki znowu dobry? Słyszałem ( od pacjentów ) różne opinie...

Tomek

9. Data: 2000-12-21 22:59:00

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisała

> Dziurawiec jest na wątrobę.
>
> Kaja

farmakopeę polska albo jakis pharmindex lub leki wspolczesnej terapii kiedys
czytalas ?

nie ? to poczytaj - dowiesz sie , ze dziurawiec jest nie tylko na wątrobę.

(preparat DEPRIM -hypericum extract, wskazania : "pomocniczo w stanach
obnizonego nastroju, migrenach, psychicznych zaburzeniach klimakterycznych,
zaburzeniach snu i stanach wyczerpania." tabletki powlekane 0.3 mg ;30
sztuk w opakowaniu.)

pozdr.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

10. Data: 2000-12-21 23:00:49

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał a

> Nie tylko, na depresję też. Dostępny w tabletkach pod nazwą Deprim.
> Ze swojej strony radzę zbadać tarczycę, długo leczyłam depresję, a była
> wywołana nadczynnością tarczycy.
> Pozdrowienia.

to wlasnie napisalem , zanim przeczytalem Twojego posta :))

a z tą tarczycą - to jak najbardziej.

pozdr.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

ANTYKONCEPCJA NA CZACIE
Clinton podpisal wlasnie teraz ustawe o szczegolnej ochronie danych osobowych przez lekarzy i ubezpieczalnie
Wartosc odzywcza produktow
Jakie sa objawy choroby Creutzfeldta-Jacoba?
sypie sie sl. zdrowia