Re: Znaki zodiaku...

1. Data: 2000-01-04 10:33:40

Temat: Re: Znaki zodiaku...
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Podobno Byki i Skorpionki dobrze zyja ze soba, bo znajduja sie dokladnie po
przeciwnej stronie zodiaku. Z Byczkami dobrze mi sie dotychczas ukladalo.

Pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2000-01-04 11:35:37

Od: "vvako-tp" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> przeciwnej stronie zodiaku. Z Byczkami dobrze mi sie dotychczas ukladalo.

Jesli tak twierdzisz to pewnie tak jest. Niestety wszystko co czytam o
bykach z "branzowych" zrodel w min. 90% jest prawdziwe, nie wiem czy to
zbieg okolicznosci czy powszyche zjawisko.

tak czy inaczej przyjmuje to z przymrozeniem oka.

np. dzisiaj w radiu Zet z horoscopu dowiedzialem się że bede obracal
gotowka, moja kasa (do ktorej byki zreszto sa stworzone) bedzie caly czas w
ruchu.

na razie nic nie wydalem i nic nie kupilem
zamierzam kupic gazete ...

pozdrawiam
vvako

Urodziny...