Potrzebna praca z socjologii !

1. Data: 2000-01-03 19:45:48

Temat: Potrzebna praca z socjologii !
Od: "Anabela" <b...@f...com.pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !
!PILNIE! szukam prace(referat-gotowca) z socjologii na dowolny temat.
Jesli ktos ma lub jest w stanie napisac to prosze o kontakt.
Jesli praca jest rzeczywiscie dobra to mozliwe jest dobre wynagrodzenie.
Bardzo dziekuje,
Ana

1. Data: 2000-01-03 23:13:57

Temat: Odp: Potrzebna praca z socjologii !
Od: "Karen" <E...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anabela <b...@f...com.pl-nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M%6c4.12275$N...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Jesli ktos ma lub jest w stanie napisac to prosze o kontakt.
> Jesli praca jest rzeczywiscie dobra to mozliwe jest dobre wynagrodzenie.

Mam pracę, ale podany przez Ciebie adres jest błedny...
S.

1. Data: 2000-01-04 13:23:13

Temat: Re: Potrzebna praca z socjologii !
Od: "Anabela" <b...@f...com.pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Karen wrote in message <84ra81$nql$1@main.amu.edu.pl>...

>Użytkownik Anabela <b...@f...com.pl-nospam> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:M%6c4.12275$N...@n...tpnet.pl...
>>

>Mam pracę, ale podany przez Ciebie adres jest błedny...
>S.

Mozesz mi wyslac na b...@f...com.pl
Wielkie dzieki,
Pozdrawiam serdecznie,