sie rozleniwilam...

1. Data: 2000-01-03 15:18:07

Temat: sie rozleniwilam...
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak jakos wyszlo
ostatnio jestem straaasznie leniwa (chociaz musze przyznac, ze nigdy nie
bylam
szczegolnie pracowita)
a jesli chodzi o nauke to po prostu wymiekam
moze to wplyw pogody
a moze pory roku
uch...
zima to najgorsz co moze byc!

wasza kochana
mała

1. Data: 2000-01-03 17:24:39

Temat: Re: sie rozleniwilam...
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała tak sobie wymyśliła:

>no tak jakos wyszlo
>ostatnio jestem straaasznie leniwa (chociaz musze przyznac, ze nigdy nie
>bylam
>szczegolnie pracowita)
>a jesli chodzi o nauke to po prostu wymiekam
>moze to wplyw pogody
>a moze pory roku
>uch...
>zima to najgorsz co moze byc!
>
>wasza kochana
>mała

Gorsza jest jesień, bo leje i zimno. Liście mają brzydki kolor i samochody
chlapią po spodniach, oczywiście "niechcący". W szkole nudy, a najlepszy
kumpel ma grypę.
Nienawidzę jesieni !!!!

Zima jest lepsza, bo można ulepić bałwana i rzucać gałkami w nauczycieli. Po
za tym w zimie sa Święta i Sylwester (szkoda, że za nami - tegoroczny był
super).
Aha - jeżeli chodzi o naukę, to witaj w klubie. przypuszczam, ze jest nas
więcej :)

Machalas

1. Data: 2000-01-03 18:55:39

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam wole lato
plaza, slonce, upal, morze ...
to jest to co pajonczki lubia najbardziej ;)
spider.

1. Data: 2000-01-03 21:38:34

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: ...
>ja tam wole lato
>plaza, slonce, upal, morze ...
>to jest to co pajonczki lubia najbardziej ;)
>spider.

Ty, powiedz mi taką rzecz - czy wcześniej nie podpisywałeś się Pajonk Hfat?
Tak mi się skojarzyło po przeczytaniu trzeciego zdania i Twej ksywki.

Machalas

1. Data: 2000-01-04 19:23:00

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty, powiedz mi taką rzecz - czy wcześniej nie podpisywałeś się Pajonk
Hfat?
> Tak mi się skojarzyło po przeczytaniu trzeciego zdania i Twej ksywki.
Nic podobnego
pa
spider.

a co to pokoj 101?