Znalazlam sklepik w internecie

1. Data: 2005-03-04 19:19:59

Temat: Znalazlam sklepik w internecie
Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam dzis przez przypadek sklep, rowniez z darmowa przesylka jak w
truskawie:) NIe wiem czy byl, jak tak to przepraszam:( Jak dla mnie maja
naprawde rewelacyjne ceny i asortyment. Testowalam ostatnio probke
pudru Clinique. Znalazlam Dewy Smooth Anti-Aging MakeUp Spf15 za 19S,
przy czym cena w Douglasie to 25 euro. Nie maja wszystkiego, czasem
tylko wybrane kolory i pozycje. Oto link:
http://www.cosmetictimes.com/
Agusik

1. Data: 2005-03-05 19:23:46

Temat: Re: Znalazlam sklepik w internecie
Od: "Lena Lena" <m...@u...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo bardzo serdecznie,
od jakiegos czasu przygladalm sie rozmowom, informacjom, newsom.Dzis odzywam
sie po raz pierwszy:)
sklepik jest super, ale chetnie zajrzalabym do tej"truskawy"...tylko nie
wiem jak ja znalezc,bede wdzieczna za pomoc.
Pozdrawiam
Magda
Uzytkownik "agnieszka" <a...@b...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2005-03-05 19:32:33

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

http://www.strawberrynet.com/

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-05 20:45:51

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> http://www.strawberrynet.com/

a co tam jest takiego, czego nie ma w polsce? a moze ceny nizsze?

1. Data: 2005-03-05 21:05:07

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:

> a co tam jest takiego, czego nie ma w polsce? a moze ceny nizsze?

tak trudno sobie prezeliczyc?

--
*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.

1. Data: 2005-03-06 07:03:16

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:422a1a1f$0$1368$f69f905@mamut2.aster.pl...

> a co tam jest takiego, czego nie ma w polsce? a moze ceny nizsze?

To drugie. W znacznym stopniu.

Drastyczny przykład:

Krem, którego używałam namiętnie, gdy miałam suchą skórę - EL 'Hydra
Complete'.

http://secure.strawberrynet.com/showDetail.aspx?Bran
dName=Estee-Lauder&prodId=34816&pict=03481480601.jpg

Na truskawie jego cena, że tak powiem 'katalogowa' to 39$. Za kolejne zakupy
w tym sklepie dostaje się zniżki, ja mam już 10%, więc mnie ten krem
kosztuje 35$, co przy obecnym kursie daje 105 zł (przypominam, że nie płaci
się za wysyłke, więc to jest cena ostateczna). A w Polsce cena tego kremu
wynosi: tam tada dam: 220 zł.

105 zł a 220 zł to dosyć znacząca różnica, prawda?
Oczywiście nie w każdym przypadku różnice są aż tak duże, ten przykład jest
"drastyczny". Natomiast wszystko jest na tyle tańsze, że opłaca się poczekać
tydzień na przesyłkę, zamiast iść i kupić w Sephorze. Nawet 'głupia'
gąbeczka Biothermu kosztowała mnie tą drogą niecałe 60 zł, zamiast 85 zł w
polskiej perumerii.

1. Data: 2005-03-06 16:39:14

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> To drugie. W znacznym stopniu.

Juz porownalam ceny Decleoru...hmmm. ceny w truskawie naprawde sa
zachecajace. Kiedys chyba opisywalas swoje zakupy w tym sklepie. ALe nie
moge odnalezc tego watku, chetnie sama zrobilabym tam zakupy, ale jestem
srednio oblatana w zakupach via internet.
Chodzi mi o sposob zaplaty, sposb dostarczania przesylki, ewentualne clo.
Hafsa, co to wiejski snieg przed swa robota dzis odgarniala wielka szufla.

1. Data: 2005-03-06 23:10:03

Od: "Lena Lena" <m...@u...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to skoro juz wybrobawałyście ten sklep to i ja chyba się zdecyduje, bo
trochę sie obawiałam, czy na serio przesyłka nic nie kosztuje itp, rozumiem,
że płaciłas kartą?????

1. Data: 2005-03-07 00:37:35

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> [...]
> srednio oblatana w zakupach via internet.
> Chodzi mi o sposob zaplaty, sposb dostarczania przesylki, ewentualne clo.

No więc tak:

1. Płaci się kartą płatniczą. Zdecydowanie polecam do tego celu ekartę z
mBanku, gdyż zakupy przy jej pomocy są bardzo bezpieczne. Oczywiście można
użyć każdej innej karty wypukłej - kredytowej bądź płatniczej, a więc Visa
Clasic, Visa Gold, Mastercard, itp. Natomiast w sklepach internetowych nie
da się płacić kartami, które ma większość z nas, a więc Visa Elektron i
Maestro Mastercard (są wyjątki, ale je pomińmy).

2. Za kolejne zakupy dostaje się coraz większe zniżki. Maksymalnie jest to
10% i przysługuje od 20 zakupu i przy każdym następnym. Oprócz tego za
każdym razem można dostać 5% upustu, jeśli kupuje się 3 lub więcej produktów
na raz. Jednak nie polecam z tego korzystać. Wiem, że kusi, ale bardzo łatwo
przekroczyć wtedy kwotę ustawowo zwolnioną w Polsce z opłat celnych, a więc
ok 25$. Zdecydowanie lepiej kupować te produkty pojedyńczo i skupić się na
zdobywaniu upustów za kolejne zakupy. Nawet jeśli cena pojedyńczego
kosmetyku będzie większa niż te 25$, to raczej paczka przejdzie przez polską
granicę bez opłat, natomiast jeśli w środku będą już 3 kosmetyki, to Urząd
Celny może się przyczepić (trzepią teraz chyba już wszystkie paczki). I
ważne: jeśli nawet jednego dnia znajdą się w urzędzie celnym 3 paczki do
Ciebie, z czego każda na kwotę do 25$, to nie mogą się przyczepić. Natomiast
jeśli te trzy produkty będą w jednej paczce (o sumie ich wartości) - opłaty
celne najprawdopodobniej zostaną naliczone. Takie są przepisy. Dlatego
zdecydowanie polecam zamawianie pojedyńczych produktów i nie uleganie
pokusie 5% zniżki.

3. Przesyłka dochodzi zwykłą pocztą polską, zwykle w ciągu ok. 10 dni od
złożenia zamówienia. To dosyć szybko, zważywszy, że sklep jest w Hong Kongu

4. Cło. Jak już pisałam, może się zdarzyć, że paczka zostanie zatrzymana do
oclenia, wtedy zamiast przesyłki listonosz przynosi list polecony z Urzędu
Celno-Pocztowego z zawiadomieniem o wszczęciu procedury celnej. W liście
będą wskazówki, co należy zrobić, ja np. musiałam wysłać im faxem wydruk
maila otrzymanego ze sklepu z potwierdzeniem zamówienia, ale to różnie bywa.
Do każdego produktu naliczą 22% vatu, a oprócz tego 10% akcyzy na kolorówkę
(kosmetyki pielęgnacyjne zwolnione z akcyzy). Kwotę tę trzeba będzie
zapłacić listonoszowi przy odbiorze przysyłki. Potem wystarczy zeskanować
dokumenty z urzędu celnego świadczące o naliczonych nam opłatach (listonosz
je wręczy razem z paczką) i załaczyć je w mailu do truskawki z prośbą o
zwrot. W ciągu kilku dni pięniądze lądują z powrotem na koncie. Jedyne czego
nie zwracają, to drobne koszty manipulacyjne, które potrąca poczta i urząd
celny za swój wysiłek, ale to jest maksymalnie do kilkunastu złotych.

miłych zakupów :)

1. Data: 2005-03-07 08:01:20

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> da się płacić kartami, które ma większość z nas, a więc Visa Elektron i
> Maestro Mastercard (są wyjątki, ale je pomińmy).

VE chyba wiekszosc sklepow internetowych nie przyjmuje.
Zauwazylam, ze jest opcja wyboru w PLN, czy ta opcja jest porownywalna z
cenami w $? Jest jakas roznica? Czy lepiej wybrac zlotowki i tyle?

> [...]
> celne najprawdopodobniej zostaną naliczone. Takie są przepisy. Dlatego
> zdecydowanie polecam zamawianie pojedyńczych produktów i nie uleganie

W tym sklepie to wszystko kusi cholewka...wszystko prawie o polowe tansze,
bardziej oplacalne niz allegro ;-)))))
Ale masz racje, skoro tak, to lepiej bawic sie w pojednycze zakupy.

> 3. Przesyłka dochodzi zwykłą pocztą polską, zwykle w ciągu ok. 10 dni od
> złożenia zamówienia. To dosyć szybko, zważywszy, że sklep jest w Hong
> Kongu

Oooo, szybko.

> [...]
> je wręczy razem z paczką) i załaczyć je w mailu do truskawki z prośbą o
> zwrot. W ciągu kilku dni pięniądze lądują z powrotem na koncie.

Na koncie karty kredytowej?

Jedyne czego
> nie zwracają, to drobne koszty manipulacyjne, które potrąca poczta i urząd
> celny za swój wysiłek, ale to jest maksymalnie do kilkunastu złotych.

No tak, kto by placil za koszt znaczkow pocztowych ;-)))

Dzieki Asiu, wiec startuje na truskawkowo, moze wtedy krajobraz za oknem mi
sie zmieni... Hafsa

city lips
plastry na wagry Yves Rocher
Do kolezanek z DUZYM biustem !!!