Znalazłam to do włosów:)

1. Data: 2002-10-31 07:53:04

Temat: Znalazłam to do włosów:)
Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczynki znnalazłam to cudo do nabłyszczania włosów o które was pytałam,
poszłam poprawic moją nieudana fryzure do fryzjerki i ona poleciła mi
"silhouette soft wax" ze schwarzkopfa produkt profesjonalny do nabycia u
dobrych fryzjerów - najpierw nałożyła mi go na włosy zebym sie przekonała
jak wygląda - cudo!!! no i kupiłam - a cena - tez mnie zaskoczyła - 22 zł.
da sie przezyć - prawda??? :))))
szczęsliwa połyskujaca
kasia

1. Data: 2002-10-31 11:07:54

Temat: Re: Znalazłam to do włosów:)
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azalea" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak wygląda - cudo!!! no i kupiłam - a cena - tez mnie zaskoczyła - 22 zł.

Ja mam nablyszczacz z YR. Tez w takiej cenie mniej wiecej. Jest to spray
delikatnie (bardzo delikatnie) przy tym ukladajacy. I tez bardzo ladnie sie
po nim blyszcza wloski. Nie obciaza ich i mozna psiknac kiedy sie chce /na
mokre albo na suche wlosy/. Mi sie bardzo podoba.
Kropelka

> szczęsliwa połyskujaca
> kasia

Wkładki higieniczne