Znamię na głowie.

11. Data: 2006-07-20 15:14:54

Temat: Re: Znamię na głowie.
Od: Misiek <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomslu napisał(a):

> No za wiele to nie widac ale ja bym cioł to szybko .

Jest to wielkości ołówka, otoczka brązowa a w środku plamka
ciemnobrązowa. Boli od macania chyba mnie dziś :-)
Dziś miałem rano ciąć ale przełożyłem zabieg na jutro.

> Mozesz mi zaufac bo ja
> mialem wycietego czerniaka w bardzo wczesnej fazie

A jakiej wielkości i jak go znalazłeś? Czy dermatolog/lekarz od razu
podejrzewał czerniaka czy dla pewności kazał robić badanie. Pytam bo
wyczytałem na necie kilka opinii, że doświadczony demratolog sprawdza
znamiona wg. 5 cech (wielkość, kształt, itp) i ma jakieś swoje zdanie
czy to coś groźnego czy nie, a badanie hist-pat. ma wykluczyć ew. pomyłkę.

i i przeszperałem net

A gdzie ty miałeś znamię?

12. Data: 2006-07-20 15:40:24

Od: "tomslu" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zadane pytania wysłalem Ci odpowiedz na skrzynke .

Jak się bada tętno?
jakie zrobic badania "na odpornosc" ?
opryszczka wargowa
opryszczka wargowa