Znieczulenie + lek przeciwbolowy

1. Data: 2005-02-20 13:57:43

Temat: Znieczulenie + lek przeciwbolowy
Od: "PanTom" <p...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mam takie dziwne może pytanie.
Czeka mnie w niedługim czasie drobny zabieg ze znieczuleniem miejscowym, ale
panicznie boje się tego zastrzyku bo ostatnio strasznie mnie bolało samo
znieczulenie. Zastanawiam się czy mogę na trochę przed zastrzykiem wziąć
jakąś tabletkę przeciwbólową, czy nie będzie jakichś przeciwwskazań i
reakcji ze znieczuleniem?

Proszę was o pomoc.

Pozdrawiam
PanTom

2. Data: 2005-02-20 15:28:27

Temat: Re: Znieczulenie + lek przeciwbolowy
Od: "Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znieczulenie. Zastanawiam się czy mogę na trochę przed zastrzykiem wziąć
> jakąś tabletkę przeciwbólową, czy nie będzie jakichś przeciwwskazań i

*** jeśli boisz się wkłucia weź łagodnie działający środek na uspokojenie.
Środków do znieczulenia miejscowego jest wiele, by może zmiana środka
spowoduje komfort po jego podaniu.
Tabletek nie łykaj - najczęściej powodują obniżenie skuteczności
znieczulena.

Henryk

3. Data: 2005-02-20 23:03:23

Od: "Ktimene" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spowoduje komfort po jego podaniu.
> Tabletek nie łykaj - najczęściej powodują obniżenie skuteczności

Dzięki, tego sie obawiałem. Mam nadzieje, że nie będzie tak koszmarnie jak
ostatnio.

4. Data: 2005-02-21 09:46:18

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spowoduje komfort po jego podaniu.
> Tabletek nie łykaj - najczęściej powodują obniżenie skuteczności

Witam!

Czy możesz podać jakieś źródła , na podstawie których twierdzisz ,że
doustna podaż leku p-bólowego powoduje spadek skuteczności analgezji
miejscowej ??
Wielce to dla mnie interesujące .

Pozdrawiam
robkor