Znów liderom nerwy puszczają!

41. Data: 2019-02-14 20:07:49

Temat: Re: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/02/2019 o 20:45, Ilona pisze:
> [...]
,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

> [...]
>
> "Tusk perfekcyjnie uosobił powody, dla których uważam, że Wielka
> Brytania nie mogłaby pozostać członkiem Unii Europejskiej."

0625

nigdy sie nie zespolili, zeby nie wiem jaki to ciezar oni zawsze byli
oraz Europa, jezdza na wczasy do Europy ale przenigdy nie czuli sie
Europa, proponuje od tego zaczac w analizach, a swoja droga psy w Wlk.
Brytanii zachpuja sie tak sam jak Anglicy, a Tusk gra dla siebie, Polska
jest daleko, czy ktos ma opracowanie jak wygladamy na przeciagu
ostatnich dwoch stuleci? kogos to w ogole interesuje?

--
gazebo

42. Data: 2019-02-14 20:11:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 10:15, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> decyzji o brexicie. Funt traci na wartosci, gospodarka slabnie, rosna
> obawy przed dniem wyjscia z Unii, bo rzad nie potrafi zrobic sensownego
> planu i przygotowuje sie na chaos oraz zamieszki. Bo co bedzie z setkami
> tysiecy Brytyjczykow na kontynencie, paru milionami obywateli Unii w UK,
> granica z Irlandia, firmami i pracownikami po obu stronach stronach
> Kanalu La Manche... Dla rodziny krolewskiej opracowali podobno plan
> ewakuacyjny, na granicy z Gibraltarem Hiszpanie zaczna znowu kontrole i
> blokady... Sa wiec plusy i minusy bycia wyspa i bylym imperium kolonialnym.

czasami ma znaczenie, ze mozesz znowu zapalic w knajpie, chociaz watpie
zeby to sie wrocilo, moze odpuszcza alkohol za kierownica, ale
nonszalacji i libelarizmu, ktorego Europa nigdy nie zrozumie Anglicy
nigdy nie odpuszcza

--
gazebo

43. Data: 2019-02-14 21:10:03

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby to sie wrocilo, moze odpuszcza alkohol za kierownica, ale
> nonszalacji i libelarizmu, ktorego Europa nigdy nie zrozumie Anglicy

To jest dobry pomysl! Moze ktos podrzuci Adrianowi, ze jak bedzie sie
skarzyl na Unie, to niech powie o tym zamordyzmie: oszczedne zarowki,
zakaz palenia w knajpach, pracy i mieszkaniach (u nas sa czujniki),
granice promili dla kierowcow oraz pasy! ;-)
--
saluto
Silvio Balconetti

44. Data: 2019-02-14 21:58:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 20:10, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> zakaz palenia w knajpach, pracy i mieszkaniach (u nas sa czujniki),
> granice promili dla kierowcow oraz pasy! ;-)
to sie w Anglii nie zdarzy, po prostu nie takiej mozliwosci, problem z
paleniem jest taki, ze likwiduje sie popielniczke, takiej ilosci
legalnego wyrzucania petow z samochodu czy pod nogi to nigdzie nie
widzialem, byla popielniczka przy przy butlach z gazem, ok, popielniczki
nie ma i wszystko jest ok, rzuca sie pod butle, a czujniki sie pstryka i
przestaja dzwieczec, zyc nie nie umierac, to samo z samochodami, bez
swiatel? ok, bardzo rzadko mandat zarobisz, lyse opony? ok, jednakze jak
juz dojdzie do zdarzenia to znajda wszystko, kroczek po kroczku z
angielska flegma, a wtedy dowiesz sie ile to kosztuje, jak dla mnie, zyc
nie umierac

--
gazebo

45. Data: 2019-02-14 22:13:12

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz dojdzie do zdarzenia to znajda wszystko, kroczek po kroczku z
> angielska flegma, a wtedy dowiesz sie ile to kosztuje, jak dla mnie, zyc

Z tymi swiatlami to rzeczywiscie przesada. U nas to prawie weszlo w
krew, ze jezdzi sie zawsze na swiatlach, a jak rowerzysta nie ma
wieczorem czy w nocy swiatla, to ludzie przeklinaja.
W UK to nie wiem, bo bylem bez auta, ale w Irlandii to bylo wspaniale:
jedziesz noca jakas boczna droga, a tu nagle z naprzeciwka pojawia sie
auto bez swiatel! ;-)

46. Data: 2019-02-14 23:17:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-14 09:17, Kviat wrote:

> [...]
>
> Od kiedy homoseksualiści uczący się języka hebrajskiego żeby pogadać ze
> swoim izraelskim partnerem są twoimi autorytetami?

I znów wylazła z ciebie obleśna levacka menda, która nie przepuści
żadnej okazji żeby nie wsadzic komuś łapy do gaci, nawet Żydowi, z
samego Izraela.

Odnosze wrażenie, że to jest twoje osobiste hobby.

47. Data: 2019-02-14 23:33:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-14 20:07, gazebo wrote:

> [...]
> jest daleko, czy ktos ma opracowanie jak wygladamy na przeciagu
> ostatnich dwoch stuleci? kogos to w ogole interesuje?

Także nie daliśmy sie przerobić na wurst i nadal mamy głebokie poczucie
własnej odrębności kulturowej, podobnie jak Anglicy.

48. Data: 2019-02-14 23:41:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-14 11:15, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> blokady... Sa wiec plusy i minusy bycia wyspa i bylym imperium kolonialnym.

To co będzie po Brexi'cie w Unii, odsłoni rzeczywiste oblicze tej
organizacji.

Pierwsze symptomy widać już po wypowiedziach tzw. przywódców.

49. Data: 2019-02-15 00:05:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-14 20:01, gazebo wrote:

> pilnuj oczu

pilnuje!

https://tiny.pl/tmn5t

50. Data: 2019-02-15 09:46:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-14 o 23:17, Ilona pisze:

> [...]
>>

> I znów wylazła z ciebie obleśna levacka menda, która nie przepuści
> żadnej okazji żeby nie wsadzic komuś łapy do gaci, nawet Żydowi, z

Nie bredź. Wykazałem tylko waszą prawacką hipokryzję.
Przypomnę ci twoje słowa, gdy znowu będziesz pluć na gejów czy żydów,
albo gdy będziesz się wpierdalać ze swoimi brudnymi katolickimi
buciorami do cudzego życia.

> Odnosze wrażenie, że to jest twoje osobiste hobby.

Nareszcie zrozumiałaś, że wykazywanie waszej niebezpiecznej głupoty, to
moje hobby.
Brawo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions
[ Harold Hart, Christopher M. Hadad, Leslie E. Craine, David J. Hart ] Organic Chemistry: A Short Course 13th Edition Solutions
[ Lawrence Perko ] Differential Equations and Dynamical Systems 3rd Edition Solutions