Znów liderom nerwy puszczają!

81. Data: 2019-02-18 07:00:46

Temat: Re: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/02/2019 o 20:22, Ilona pisze:

> ale, to o czym mówili, to był marksizm klasyczny.
>
> //od połowy lat 60-dziesiątych, w sposób praktyczny, podświadomie,
> wdrażany jest psychoanalityczny neomarksizm.

nie wnikam w co kto chce wierzyc, kazdy odpowiada za siebie

--
gazebo

82. Data: 2019-02-18 07:01:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/02/2019 o 20:07, Ilona pisze:
> [...]
jpg

> Ładny, nie?
> https://praust.files.wordpress.com/2016/02/2c0c5-61.
jpg

owszem

--
gazebo

83. Data: 2019-02-18 20:45:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-18 07:00, gazebo wrote:

> nie wnikam w co kto chce wierzyc, kazdy odpowiada za siebie

no właśnie!

//bo to jest psychoanalityczna forma ustroju.

84. Data: 2019-02-18 20:51:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/02/2019 o 19:45, Ilona pisze:

> no właśnie!
>
> //bo to jest psychoanalityczna forma ustroju.

nie interesuje mnie twoja glowa dopuki nie stara sie wejsc do mojej,
odpusc sobie

--
gazebo

85. Data: 2019-02-18 20:53:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 21:13, Silvio Balconetti pisze:

> Z tymi swiatlami to rzeczywiscie przesada. U nas to prawie weszlo w
> krew, ze jezdzi sie zawsze na swiatlach, a jak rowerzysta nie ma
> wieczorem czy w nocy swiatla, to ludzie przeklinaja.
> W UK to nie wiem, bo bylem bez auta, ale w Irlandii to bylo wspaniale:
> jedziesz noca jakas boczna droga, a tu nagle z naprzeciwka pojawia sie
> auto bez swiatel! ;-)
jezdza bez swiatel stopu, chociaz to tylko kilka razy spotkalem

--
gazebo

[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions
[ Harold Hart, Christopher M. Hadad, Leslie E. Craine, David J. Hart ] Organic Chemistry: A Short Course 13th Edition Solutions
[ Lawrence Perko ] Differential Equations and Dynamical Systems 3rd Edition Solutions