Re: Znówjakiś syfek z Planetarium

1. Data: 2004-02-17 11:05:55

Temat: Re: Znówjakiś syfek z Planetarium
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>
news:c0uc58.3vs8vd7.1@ghost.h5099a19c.invalid...
> "Amnesiak" w news:2qt43017e08br8i6ajne1tfv2d3bijhtsk@4ax.com...

> To są chwyty kolejnej generacji!! Tak czy inaczej masz coś na
> pasku i nie wiedząc nawet co to jest musisz to sprawdzić.
> A źródło nie ważne. Swoje zgarnie.
>
> Przy okazji.
> Mówiłeś o rozczłonkowujących Ci się, na skutek zmian tytułów,
> wątkach. Czy próbowałeś ustawić sobie to oglądanie sortując
> posty nie wg tytułów ale wg pola "data wysłania"? Wówczas
> wątki masz zawsze spójne, a i chronologia tez w porządku.
> All

doprawdy?? :o)
\|/ re:

1. Data: 2004-02-17 18:46:02

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 lutego 2004, EvaTM w <c0thmk$pnp$1@atlantis.news.tpi.pl>
napisał(a):

> I coraz częściej wkurzają, nie tylko mnie.
> Ciekawe kiedy pojawią się pornosy? ;)

Po moim trupie!!!
Ale Gemius to poważna i zbyt dobrze prosperująca firma,
nie wyobrażam sobie żeby mogła pozwolić na coś takiego,
podobnie jak na zbyt przesadnie częste wyświetlanie reklam.

--
PiotrB.
PSPhome - serwis www pl.sci.psychologia:

1. Data: 2004-02-17 20:21:00

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Feb 2004 19:46:02 +0100, "PiotrB."
<n...@n...pl> wrote:

> [...]

A czy u Was dzieje się tak, jak u mnie, tzn. reklama tylko "błyśnie"
(ułamek sekundy), a następnie sama schodzi do paska? Nie jest to

----
Bogdan mówi: Wybrany. ;)
Jeśli któryś z postów na psp spodobał Ci się bardziej niż inne,
kliknij w poniższy link:
http://www.psphome.htc.net.pl/wybrane_rekomendacja.h
tml

1. Data: 2004-02-17 21:00:10

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:2qt43017e08br8i6ajne1tfv2d3bijhtsk@4ax.com...

> A czy u Was dzieje się tak, jak u mnie, tzn. reklama tylko "błyśnie"
> (ułamek sekundy), a następnie sama schodzi do paska? Nie jest to
> praktycznie uciążliwe.

U mnie błyśnie i się chowa, ale gdy zamykam pspstronę
pojawia się w całej krasie.
Gdybym otwierała kilka stron, nawet nie wiedziałabym z której.

E.

1. Data: 2004-02-17 23:08:59

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" w news:2qt43017e08br8i6ajne1tfv2d3bijhtsk@4ax.com...
/.../

> [...]

Czy próbowałeś ustawić sobie to oglądanie sortując posty nie wg tytułów
ale wg pola "data wysłania"? Wówczas wątki masz zawsze spójne,

All

1. Data: 2004-02-17 23:56:04

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Feb 2004 00:08:59 +0100, "... z Gormenghast"

> [...]
>Czy próbowałeś ustawić sobie to oglądanie sortując posty nie wg tytułów
>ale wg pola "data wysłania"? Wówczas wątki masz zawsze spójne,

???
A nie będą wtedy wszystkie porozwątkowywane?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2004-02-18 13:53:08

Temat: Re: Re: Znówjakiś syfek z Planetarium
Od: "zielsko " <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Feb 2004 19:46:02 +0100, PiotrB. wrote:

> Po moim trupie!!!
> Ale Gemius to poważna i zbyt dobrze prosperująca firma,
> nie wyobrażam sobie żeby mogła pozwolić na coś takiego,
> podobnie jak na zbyt przesadnie częste wyświetlanie reklam.

Co byś powiedział na zrobienie listy programów do blokowania pop-up?
Oni moga wyświetlać my możemy powiedzieć jak ich nie oglądać :)
Jak ktoś nie chce to może sobie z tym dać radę.
Jak by co to mozilla, mozilla-firebird i FireFox mają wbudowane mechanizmy
blokowania pop-up, opera zdaje się też ma takie cóś..... do ie jest tych
pluginów i nakładek od groma trza sobie pogooglać.

Pozdrawiam w przerwie przebudowy systemu.
Wiec sygnaturki nie będzie ;)
Ale miałem dziś miły dzień w budzie :)

1. Data: 2004-02-18 15:37:06

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 lutego 2004, zielsko w <pan.2004.02.19.11.51.12.765107@eat_me_tlen.pl>
napisał(a):

> Co byś powiedział na zrobienie listy programów do blokowania pop-up?

Czemu nie. Tworzy się strona zawierająca informacje techniczne:
http://www.psphome.htc.net.pl/informacje_techniczne.
html
to bardzo dobre miejsce dla takiej listy.

> [...]
> pop-up, opera zdaje się też ma takie cóś..... do ie jest tych
> pluginów i nakładek od groma trza sobie pogooglać.

Z tym, że niewiele działa w sposób sensowny.
Mozillę możemy polecać jak najbardziej!
Cała pl.sci.psychologia przechodzi na Mozillę!:)

1. Data: 2004-02-18 15:37:21

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" w news:tea53014i69d9ndslhlcq0iv5tutt6h2ap@4ax.com...
/.../

> ???
> A nie będą wtedy wszystkie porozwątkowywane?

A skąd!! Jest to mój podstawowy spsób czytania forum
i nie ma tu zadnych problemów z rozwątkowywaniem.
Posty układają się kolejno tak, jak je autorzy podpinają pod
posty poprzedzające, bez względu na zmiany w tytułach wątków.
Informacja o tym sposobie wyświatlania postów jest
wewnątrz każdego z nich - w nagłówku, w polu References:
które to pole zawiera _kolejne_ Message-ID: postów wątku.

Spróbuj a się przekonasz. Dynamiczna zmiana technik sortowania
i wyświatlania w zalezności od potrzeb czytacza jest normalnym
narzędziem pracy z news.

> Amnesiak

All

1. Data: 2004-02-18 17:22:27

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Feb 2004 16:37:21 +0100, "... z Gormenghast"

>Spróbuj a się przekonasz. Dynamiczna zmiana technik sortowania
>i wyświatlania w zalezności od potrzeb czytacza jest normalnym
>narzędziem pracy z news.

Dzięki, spróbuję. Jak już ochłonę po tym wszystkim. ;)

--
Amnesiak
----
http://www.psphome.htc.net.pl/wybrane_rekomendacja.h
tml

Re: A jezeli Bog istnieje?
Re: Przekaz podprogowy
Re: Przekaz podprogowy
RE: Znów jakiś syfek z Planetarium
Jak być bardziej interesującym dla ludzi?