Znowu Polska wybrała populizm

1. Data: 2005-10-23 18:30:55

Temat: Znowu Polska wybrała populizm
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widać puste słowa są ważniejsze dla Polaków niz prawda.

Jacek

2. Data: 2005-10-23 19:20:49

Temat: Re: Znowu Polska wybrała populizm
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:djgksq$5eh$1@news.onet.pl,
Jacek <j...@w...pl> napisał/a:
> Widać puste słowa są ważniejsze dla Polaków niz prawda.

Z całym szacunkiem - też cierpie z tego powodu, ale to wybitnie NTG.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Trzeba kochać uparcie, kiedy się już przestało kochać
/Alfred deMusset/

3. Data: 2005-10-23 19:25:13

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:djgnsb$a69$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Z całym szacunkiem - też cierpie z tego powodu, ale to wybitnie NTG.

Z nerwów zapomniałem dodać

JAcek

4. Data: 2005-10-23 19:26:36

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Widać puste słowa są ważniejsze dla Polaków niz prawda.
>
> Jacek

Mów stary, mów wszyszystko co chcesz, to moja grupa, nie przyjmuj się jakąś
Xena, z koziej dupy.

--
---------
/

5. Data: 2005-10-23 19:37:20

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Widać puste słowa są ważniejsze dla Polaków niz prawda.

Polecam film pt. "Nocna zmiana". Sama prawda (dokument), m.in. o Donaldzie
Tusku.

Pozdr. Ewa

6. Data: 2005-10-23 19:45:30

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Polecam film pt. "Nocna zmiana". Sama prawda (dokument), m.in. o Donaldzie
> Tusku.

Niby co ?

Jacek

7. Data: 2005-10-23 19:59:15

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby co ?

Polecam film, naprawdę warto obejrzeć, a wnioski wyciągniesz sam. Zresztą to
rzeczywiście ntg, już zmykam;)

Pozdr. Ewa

8. Data: 2005-10-23 20:29:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):

> Polecam film, naprawdę warto obejrzeć, a wnioski wyciągniesz sam.
> Zresztą to rzeczywiście ntg, już zmykam;)

Czy ten film można w ogóle gdzieś zdobyć, czy tak sobie polecasz?

Ewa

9. Data: 2005-10-23 20:41:11

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ten film można w ogóle gdzieś zdobyć, czy tak sobie polecasz?

Z pewnością był w telewizji, a z tego, co wiem, można ściągnąc z netu. Jedna
z gazet też chyba dodawała kiedyś płytę z filmem.

Pozdr. Ewa

10. Data: 2005-10-23 20:47:52

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! z adresu f...@v...pl wymodził(a) :

> Mów stary, mów wszyszystko co chcesz, to moja grupa, nie przyjmuj się
> jakąś Xena, z koziej dupy.

Ty zdaje się nie masz jeszcze prawa wyborczego, więc zamilknij, zamiast
pleść farmazony.

p.

Czy ja jestem nienormalny
ślub a rodzinnne
Komórki macierzyste szansa na zdrowie i życie
Zdrada co dalej ? CDN
Renta rodzinna