Znowu Polska wybrała populizm

131. Data: 2005-10-25 21:16:09

Temat: Re: Znowu Polska wybrała populizm
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
news:djm6b5$rk5$1@news.onet.pl...
> "Agnieszka" napisała
>
> Przehulają oznacza, że przepiją i przepuszczą w kasynach czy że kupią
> mikrofalę, dreamboxa, a dziecku samochód sterowany pilotem sygnowany
> znaczkiem Lego?

A to jakaś różnica jest? Jeżeli wydają na - nazwijmy to umownie - luksusy, a
nie mają na podstawowe potrzeby (tak, leczenie uważam za dość podstawową
potrzebę, w przeciwieństwie do mikrofali) to znaczy, że nie potrafią zadbać
o dziecko. A jak nie potrafią zadbać o dziecko, to pytanie czy temu dziecku
będzie lepiej u nich, czy u kogoś, kto potrafi, wydaje się mieć dość dobrze
określony zbiór właściwych odpowiedzi. Moim zdaniem.

Agnieszka

132. Data: 2005-10-25 21:16:14

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> To ma być komentarz do twierdzenia, że szanse w negocjacjach pomiędzy
> pracodawcą a pracownikiem nie są równe?

Tak, przecież skoro wiesz że pracodwaca ma budzet to mozesz negocjować.
Przpomne jeszcze raz ubruttowieni pensji (kiedys dochodowy płacilimsy tez w
czesci) odbyło sie i wszyscy o tym zapomnieli

> Tak z marszu i bez zaglądania do KP.
> Trzymiesięczne wypowiedzenie

Mam od pierwszego dnia, nie po 3 latach jak w KP

> i odprawa kontra rozwiązanie umowy z Twoim DG

Mam

> poniedziałku na wtorek.

nie mam takich zapisów

> Płatny urlop kontra urlop bezpłatny i to po dogadaniu się z faktycznym
> pracodawcą.

Mam

> Chorobowe. Jeszcze nie byłeś na zwolnieniu, prawda? Bo za pierwszy miesąc

Dlatego uważam że ZUS to oszustwo. To on powinieni mi płacić.

> Ty sam sobie będziesz płacił, nie zus i nie 'pracodawca'.

To wina ZUS nie moja ani mojego pracodawcy (na marginesie bylem chory i
kaskę dostałem)

> Ograniczony prawem czas pracy (dobowej, tygodniowej) kontra robota ile
> będzie trzeba, np. na okrągło.

Tak jak napisałem jestem w pernamentnej podrózy czego KP wogóle nie chroni
więc nic mi nie daje, tak jak tysiącom osób które spotykam w podróży.
Co drugi pracodawca robi fikcyjen raporty z HR, popularnie zwane
wygładzonym, tak aby było te smieszen 182 h na miesc.
To jest standarodowa fukcja w większości systemów informatycznych do HR.

> Że o kobiecie w ciąży nie wpomnę.

Co z nią ?

> Jesteś faktycznie dużo tańszy dla pracodawcy a przez to konkurencyjny na
> rynku, ale jak policzysz swoje faktyczne_koszty,

Gwarantuje Ci że nie jestem tani.

> odliczysz straty,

Raczej mam zyski

> dopiszesz
> do rachunku czas poświęcony na durne papierki i wizyty w urzędach, to już
> wcale nie jesteś do przodu.

Cały czas sprowadza sie do wysłania papierków do księgowej (mam ja 200 kim
od miejsca gdzie mieszkam) odebrania sms i zrobienia przelewów na durne
konta ZUS, 3 jakby kto nie wiedział. Chciałem zaoszczedzić na przelwach i
obliczyłem że jak tym baranom wpłace na konto 53 całaość kwoty za rok to mi
się opłaci kazdy przelew kilka złotych i czas , niestety nie można tego
zrobić bo oni w tym ZUS wciąz coś zmianiają i nie można płacic za rok z
góry.
Potem sami dostają świra.

> Tylko jeszcze tego nie widzisz zapatrzony w
> darwinowską wizję JKM.

Co ma do tego Darwin ?

> Wolisz na DG? Wolna wola. I (naprawdę i na serio) życzę Ci zdrowia. Oraz
> odłożenia dostatecznie dużej sumy na gorsze czasy.

Wiesz wolę, i chciałbym aby tak pozostało a ty płać sobie do klubu ZUS który
i tak jak sie rozchorujesz tylko na początku da Ci trochę więcej potem jzu
bedzie naliczał Ci jakies marne grosze.

> Całe prawo pracy jest do chrzanu, bo musisz podpisywać jakieś durne
> papierki? :))))))))

Nie, dlatego że aby móc zatrudniać ludzi trzeba je ciągle łamać, ileż tam
jest bzdur o szafkach, kibelkach umywalkach i tych wszytskich zapisów które
służą łapówkarzom do brania ich za przymniecnie oko podczas kontroli.

Jacek

133. Data: 2005-10-25 21:17:27

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie zapominaj, że spora część Niemiec to dawne NRD. Czyli sytuacja całkiem
> podobna.

Wiec nam tym bardziej sie nie uda.

Mała Słowacja, mała Estonia, dały radę

Jacek

134. Data: 2005-10-25 21:18:55

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serio uważasz, że jest to działanie dla dobra dziecka? Odbieranie go
rodzicom
> w sytuacji, gdy jedynym powodem zaniedbań jest bieda?
> (nie mówiąc już o tym, jaką armię urzędników trzeba by w tym celu
zatrudnić)

W Polsce zaniedbannymi dziećmi nikt tak naprawde się nie zajmuje, bałagan że
hej.
W takim USA (pełnym liberalnych zasad) dzieci są pod ochroną bo same nie
moga się bronić.

Jacek

135. Data: 2005-10-25 21:20:18

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał w
wiadomości news:djm6bb$k04$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jacek z adresu j...@w...pl wymodził(a) :
>
> Bo to technicznie niemożliwe?

Populizm, ten daje radę, szczególnie tym którzy po każdym kłamstwie lecą do
konfesjonału.

Jacek

136. Data: 2005-10-25 21:20:58

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szwagierka ma dziwny twor na piersi. Wyslano ja na badania onkologiczne.
> Najblizszy mozliwy termin- styczen. I to podobno bardzo szybko.
> Ot - Polska wlasnie.

Tak własnie działa komunistyczna służba zdrowia

Jacek

137. Data: 2005-10-25 21:22:51

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djm7a0$7ur$1@nemesis.news.tpi.pl>
Paulinka <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> pisze:

> Nixe z adresu n...@f...peel wymodził(a) :

> Jako pracownik?
> NIc nie płaci pliwo idzie w koszty.

Więc dlaczego napisał, że mu firma fakturę wystawia?

--
PozdrawiaM

138. Data: 2005-10-25 21:23:22

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:djm5ue$q7c$2@news.onet.pl>

> Nie bardzo Cię teraz rozumiem.
> Jeździsz samochodem służbowym na delegacje i firma wystawia Ci faktury za
> paliwo i amortyzację??

Wystawia mi fakturę za wynajem samochodu, to jest faktura VAT.
Za paliwo ja wystawiam im oraz za swoją pracę.

> No więc w czym widzisz problem?

W tym że Paulina pomyliła ryczałt na dojazdy ze zwrotem kosztów podrózy
słuzbowej

> Jak wyżej.
> Pogubiłam się - piszesz na zmianę o dwóch różnych opcjach zatrudnienia -
> trudno się w tym połapać.

Pisze o jednej do drugiej sie odnosze jak mnie pytają

Jacek

139. Data: 2005-10-25 21:24:19

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał w
wiadomości news:djm6jr$n3n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kodeks pracy to jednak dla Ciebie coś kosmicznego i ciesz się z tego.

Tak własnie robię.

Zmartwiło mnie tylko że jakiś pan który chce mi tę wolność odebrać

Jacek

140. Data: 2005-10-25 21:24:51

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Tak własnie działa komunistyczna służba zdrowia

Mam byc zlosliwa? Za realnego socjalizmu mimo wszystko sluzba zdrowia
dzialala lepiej. To bawienie sie w ciagle przeksztalcanie, przekladanie
z puli do puli i Tworzenie nowych miejsc pracy li i jedynie dla
urzedników- spotegowalo takie a nie inne efekty.

pzdr
agi

Czy ja jestem nienormalny
ślub a rodzinnne
Komórki macierzyste szansa na zdrowie i życie
Zdrada co dalej ? CDN
Renta rodzinna