Re: Znowu temat rodzenstwa.

From: "tweety" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Znowu temat rodzenstwa.
Date: Mon, 3 Jun 2002 07:46:04 +0200

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
news:ad4qlg$lj0$1@news.tpi.pl...
> Ty po prostu jesteś zazdrosna o traktowanie brata.
> Wydaj Ci się, że on ma lepiej a się nie odwdzięcza.
> Pomyśl czy to nie roi się w Twojej głowie ?

Wiesz co? Nasz dialog nie ma sensu bo widocznie pochodzimy z dwóch róznych
swiatów. Ale jak widac to nie moje jakies wyimaginowane poczucie winy tylko
widocznie kwestia wychowania i rozpuszczania starszych/młodszych latorosli.
Jakos nie przypominam sobie abym teraz była zazdrosna o traktowanie moje
brata. Wręcz przeciwnie nie zazdroszczę mu niczego i nigdy nie chciałabym
być na jego miejscu. To jest kwestia charakteru, jak juz powiedziałam ja
sobie zawsze i wszedzie poradzę z podporą męza i córki a on? Nie wiem wątpie
w to szczerze. Temat Molnarko uwazam za zamknięty a tak na marginesie dodam,
ze maj jest miesiącem kiedy mam imieniny i urodziny i rocznicę ślubu a mój
braciszek nie zadzwonił z wyjątkiem rocznicy slubu. Wiec nie zamierzam
ciągnąc dalej tematu, zeby usłyszeć, ze jestem zazdrosna albo ze mam
poczucie winy wobec rodziców albo cos podobnego. Życze ci abys nigdy nie
trafiła na dzien kiedy bedziesz w dniu urodzin siedziała sama i wieczorem
stwierdzisz, ze jednak juz nikt nie pamieta, ze to Twoje swięto powinno być.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota