Znowu wąglik

1. Data: 2001-10-17 17:05:50

Temat: Znowu wąglik
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję w mundurówce. Formacja zmilitaryzowana.
Jednostki w stanie gotowości w związku z wojną.
U nas w administracji do dziś cisza.....
Zburzyła się.
Jeden telefon..... szkolenie!
O 13.00.
Poszłam.
Wiecie czego uczyli?
Zakładania i zdejmowania rękawiczek.
Ponieważ mamy do czynienia z korespondencją musimy
otwierać koperty w rękawiczkach (!)
To nie takie łatwe - założyć - prościzna, ale zdjąć, by nie ulec
zakażeniu - trudniej.
O.K. Szkolenie przeszłam.
Postraszyli, odczytali sposób postępowania w razie otwarcia paczki
z podejrzaną substancją (zamknąć się w pokoju, nikogo nie wypuszczać,
nikogo nie wpuszczać, powiadomić oficera dyżurnego).

Mnie znowu ręce opadły.
Jak Joanna stwierdziła przy Sexsie końca świata - złudne poczucie
bezpieczeństwa nam serwują.
Skoro rękawiczki, to dlaczego nie maski? Dlaczego nie fartuchy?
Jak natknę się na "Podejrzaną_Substancję", to rękawiczki nic nie pomogą.
Oddech wstrzymywać?
Co z zapylonym ubraniem?
Podobno umiera się w ciągu 5 sek.
Podobno niektóre krajowe instytucje już dostały paczki z czymś dziwnym,
na razie bez ofiar....

W ciągu tygodnia mają wszystkim rozdać maski przeciw gazowe.
Mamy je stale trzymać przy sobie - na wyciągnięcie ręki.

Jaki w tym sens?
To ma mi dawać poczucie bezpieczeństwa?
A co z resztą ludzi - nie mundurowych.
Nie wiem co o tym myśleć....

pozdry
defric :o)

P.S. Sztab generalny otoczony workami z piaskiem,
gdzieniegdzie stanowiska strzelnicze.
Oby te przygotowania okazały się dmuchaniem na zimne.....

--
"Drzwi czyli drzwi do zamka czyli dziurka od klucza (może być przesłaiania
klapką). A więc zamek bez drzwi to zamek bez dziurki, ale z klamką,

1. Data: 2001-10-17 17:10:30

Temat: Re: Znowu wąglik
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

De Freak raportuje z SJW (Supertajnej Jednostki Wojskowej):

[cut]
> Mnie znowu ręce opadły.
> Jak Joanna stwierdziła przy Sexsie końca świata - złudne poczucie
> bezpieczeństwa nam serwują.

Faktycznie troche smieszne.
I dlatego pozwole sobie na smiech z pogrzebu,
bo mnie absurd zdjal znienacka:

Poezja waglikowa:

Na Wojtusia z popielnika
waglik oczkiem mruga:
'Chodz, otworze ci kopertke -
nocka bedzie dluga.'

A teraz, drogie dzieci, do-bra-noc...

Saulo

1. Data: 2001-10-17 17:49:28

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo poezyją zarzucił:

> Na Wojtusia z popielnika
> waglik oczkiem mruga:
> 'Chodz, otworze ci kopertke -
> nocka bedzie dluga.'

* : D

dzienks serdeczne
tego mi trzeba było :-)

pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-10-17 18:14:02

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro rękawiczki, to dlaczego nie maski? Dlaczego nie fartuchy?

{}Pewnie dlatego, bo tylko rękami masz styczność z wąglikiem. Być może
wąglik nie rozprzestszenia się powietrzem.

> Podobno umiera się w ciągu 5 sek.

{}Szybka bestia ;)
Nie jestem biologiem, ale te 5 sek śmierci od momentu zakażenia wydaje mi
się "lekko" podejrzane. To w końcu potrzebuje trochę czasu na inkubację.
Może pomyliłaś wąglika z jadem kiełbasianym?

> Podobno niektóre krajowe instytucje już dostały paczki z czymś dziwnym,
> na razie bez ofiar....

{}Nie ma to jak głupie "żarty" :(

> Jaki w tym sens?
> To ma mi dawać poczucie bezpieczeństwa?
> A co z resztą ludzi - nie mundurowych.
> Nie wiem co o tym myśleć....

{}Wiesz, od dawna nie dostałem nie-elektronicznego listu :)
No chyba, że wąglik przenosi się przez sieć - aż strach pomyśleć ;)))

> pozdry
> defric :o)
Także pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

> P.S. Sztab generalny otoczony workami z piaskiem,
> gdzieniegdzie stanowiska strzelnicze.

{}Wąglik w zasięgu rażenia!
OGNIA!

PS: W jakiej temperaturze wąglik kopie w kalendarz?

1. Data: 2001-10-17 18:27:36

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric":

> [...]
>
> P.S. Sztab generalny otoczony workami z piaskiem,
> gdzieniegdzie stanowiska strzelnicze.
> Oby te przygotowania okazały się dmuchaniem na zimne.....

Szukasz sensu ?
Przecież to było jasne od pierwszewgo dnia po kontr-ataku.
Być może nie dla polityków i wojska ;).
Możemy się co najwyżej modlić i wierzyć w przepowiednie
dotyczące Polski. Co nie przeszkadza niektórym dobrze się bawić..
nami.

Eva
"Połóz pistolet na stół...

1. Data: 2001-10-17 20:00:36

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva"
> Użytkownik "defric":
<..>

Wydaje mi się ze jedyne co ja jako jednostka moge w tej sprawie i w tej
chwili dla siebie zrobić to nie odbierać korespondencji - czyli rachynków
i faktur- zwłaszcza od TP SA :-)))

no dajciez juz spokój...
jak tak dalej pójdzie to za parę tygodni zabijać nas będzie otwarcie
e-malia,
w ciagu 2.5 sek!
To naprawdę jest możliwe jeśli psychoza będzie sie rozszArzać w takim
tempie.
Wychodzi na to ze to bardziej broń PSYCHOLOGICZNA niz z biologiczna.

czyli olać,
Marsel

1. Data: 2001-10-17 21:00:28

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel":

> czyli olać,
> Marsel

Hmm..
olać możnaby
gdyby nie przekaziory;)
i inne siErotki komunikacji
umarłoby się wtedy na chorobę albo na starość
ESierotka:)

1. Data: 2001-10-17 21:20:23

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"defric"
> Pracuję w mundurówce.

Mam nadzieję, że to nie wojsko, bo nie ma nic gorszego niż kobieta
zakładająca mundur wojskowy.

> Wiecie czego uczyli?
> Zakładania i zdejmowania rękawiczek.

Poziom nauczania dostosowali do umiejętności uczestników... ;)

> Skoro rękawiczki, to dlaczego nie maski? Dlaczego nie fartuchy?

Do maski nie zakłada się fartucha tylko fajne ubranko o nazwie OP1 :)

> Oddech wstrzymywać?
> Co z zapylonym ubraniem?

Przeprowadź się do Krakowa.
Tu jest takie zapylenie od kombinatu, że żadne takie listy nas tu nie
ruszają - wrodzona odporność na pył ;)

> Podobno umiera się w ciągu 5 sek.

Przynajmniej się człowiek nie męczy.

> mają wszystkim rozdać maski przeciw gazowe.

Widać, że fachowiec!
Laik by powiedział "maski gazowe" :))))

> A co z resztą ludzi - nie mundurowych.

Wcielić...

> Nie wiem co o tym myśleć....

Najlepiej nie myśleć.

> P.S. Sztab generalny otoczony workami z piaskiem...

Powódź?

--
TNIJ CYTATY !!! Na to nie mogę się uodpornić

1. Data: 2001-10-17 21:51:31

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva"

> [...]
> gdyby nie przekaziory;)
> i inne siErotki komunikacji
> umarłoby się wtedy na chorobę albo na starość

ja oglądam maile przez gogle, na telewizje wystarczają rózowe okulary..
co moge jeszcze zrobić? :-)))
Marsel

1. Data: 2001-10-17 22:00:18

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Eva"

> ja oglądam maile przez gogle, na telewizje wystarczają rózowe okulary..
> co moge jeszcze zrobić? :-)))
> Marsel

Może wystarczyłoby zamieszkać w jakiejś eChatce bez prądu i daleko od szosy :))) ?
eVa

kiedy potrzebna obojetnosc w zwiazku?
end "praca a nasze zwiazki"
Bol to 8-my zmysl czlowieka ? Re: Co trzeba aby bol zaliczyc do zmyslow czlowieka ? Re: Popularyzacja
Hierarchia potrzeb wg. Maslova
komunikacja niewerbalna