Zobacz Duchu jaka histeria!

1. Data: 2006-09-27 02:00:39

Temat: Zobacz Duchu jaka histeria!
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uklad za pomoca usluznych mediow wsciekle sie broni przed IVRP.

A przeciez nic sie nie stalo!
Premier sie na stanowisko dla Beger nie zgodzil, a sejmowy "fundzusz
kontr-wekslowy" jest prawnie nie realny, a gdyby nawet byl, to coz w tym
zlego - jak zarecza minister Ziobro, poslowie zbiegli z Samoobrony w
sadzie wygraliby z Leperem i pieniadze by wrocily. Jakie prawo niby
zostalo zlamane??? Pytam sie???
A ze "handel stanowiskami"? A cozesz myslelisci, naiwniacy? Ze jak sie
polityke uprawia, uprawialo i bedzie ubrawiac? Wszyscy wszedzie tak
robia i nikt sie nie oburzal - ba, wszyscy dotad uwazali, ze jest to
normalne, ze partnerowi koalicyjnemu oferuje sie stanowiska panstwowe
(podzielenie sie odpowiedzialnoscia za wladze).

Az tu raptem ze zwyklego, calkowicie nieszkodliwego (no bo komu wlos z
glowy spadl? czy chocby zlotowka z budzetu ubyla?) politycznego
obyczaju, media - pospolu ze skrajnie nieodpowiedzialna, destrukcyjna
opozycja (PO) i upadla moralnie ("kurwiki" itp., wyrok za falszowanie
podpisow) karierowiczka z Samoobrony, chcaca wykreaowac sie na
"obronczynie etyki w polityce" i "pogromczynie aferalow" - zrobily
wielki "skandal"... I dlaczego to sie zaczelo? Ohydna polityczna zemasta
Samoobrony za wyrzucienie "warchola" z rzadu. Rzygac sie chce...

I coz to znaczy, w porownaniu do zbrodni trzecio-rzeczpospolitowego
Ukladu i jego obroncow? Coz to znaczy wobec V Rozbioru Polski
dokonanaego przy Okraglym Stolcu przez "rozowych" paktujacych z UBekami?
Coz to znaczy wobec krycia przed sprawiedliwoascia i wybielania
mordercow robotnikow? Coz to znaczy wobec rozgrabienia i rozsprzedania
(tzw. "prywatyzacja") Majatku Narodowego idacego w grube biliony
zlotych? Coz to znaczy wobec sprzedania suwerennosci Panstwa? Coz to
znaczy wobec zgnilego morza biedy, bezrobocia, niesprawiedliwosci,
zlodziejstwa, korupcji, kumoterstwa i klamliwej propagandy,
wypelniajacego IIIRP? Coz to znaczy wobec odrazajacej arogancji panow
Michnika, Tuska, Rokity, Balcerowicza, Millera i Kwasniewskiego, oraz
miliardow zlotych, ktore za ich sprawa zostaly rozkradzione?

Myslcie troche, ludzie! Nie dajcie sobie robic wody z mozgow grubymi
nicmi szyta medialna histeria!

pozdrawiam
Quasi

PS: To oczywiscie ironia. ;->

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

2. Data: 2006-09-27 06:44:05

Temat: Re: Zobacz Duchu jaka histeria!
Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG

EG

3. Data: 2006-09-27 07:14:13

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisał(a):
> [...]
> normalne, ze partnerowi koalicyjnemu oferuje sie stanowiska panstwowe
> (podzielenie sie odpowiedzialnoscia za wladze).

Cóż... PiS od początku wprowadza nową moralność w polityce pt.
to, co dotąd świat robił w zaciszu gabinetów, my robimy w świetle
jupiterów, bo jesteśmy prawi i sprawiedliwi. Kurski miał rację...

M.

4. Data: 2006-09-27 23:10:59

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> Uklad za pomoca usluznych mediow wsciekle sie broni przed IVRP.

Zainspirowany dziś przez media :) obejrzałem sobie "nocną zmianę" Kurskiego.
Jeśliby założyć, że ten film przedstawia szczerą krystaliczną i cnotliwą
niczym posłanka Beger prawdę, wówczas staje się jasne skąd bierze się taka a
nie inna postawa kaczorów. Staje się też zrozumiałe, czym i kim jest ów
układ o którym kaczory bełkoczą na każdym kroku.

Bez wnikania w słuszność/niesłuszność, chciałbym zwrócić uwagę że istnieje
taki punkt widzenia, z którego zachowanie jaśnie wybranych kaczorów jest
całkowicie racjonalne, słuszne oraz pozbawione znamion paranoi.

Problem w tym, że z punktu widzenia fizyki, wszystkie punkty widzenia są
równoprawne :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2006-09-28 18:28:32

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

el Guapo napisał(a):
> NTG

rotfl

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

6. Data: 2006-09-28 18:29:14

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Zainspirowany dziś przez media :) obejrzałem sobie "nocną zmianę" Kurskiego.

możesz jakoś udostępnić?
link albo co?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

7. Data: 2006-09-28 19:06:30

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> możesz jakoś udostępnić?
> link albo co?

http://www.monitorpolski.com/kino/NocnaZmiana.html

Miłego oglądania :)

Na post o zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-09-28 19:16:38

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> możesz jakoś udostępnić?
> link albo co?

Bosz, a gugiel to jest od czego?
Pierwszy z brzegu link:
[ http://poland.indymedia.org/pl/2005/05/14187.shtml ]

O filmie (w tym "spoiler"):
[ http://pl.wikipedia.org/wiki/Nocna_zmiana_(dokument) ]

pozdrawiam
Quasi

PS: Ogladalem go z poltora roku temu, ale ostrzegam - nudny jak flaki z
olejem i dla ludzi nie dotknietych prawicowa paranoja i uczuleniem na
"Gazete Wybiorcza" bezwartosciowy.

9. Data: 2006-09-28 19:26:28

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> niczym posłanka Beger prawdę, wówczas staje się jasne skąd bierze się taka a

Po pierwsze: film nie jest zadnym uzasadnieniem owej postawy, lecz
jedynie jej ekspresja (w specyficznej samochwalczej formie).

Po drugie: od ocen wydarzen czerwca 92 i ocen "zdrady"
OkraglegoStolu/Magdalenki do kaczystowskiego "Ukladu" jest jeszcze
dluuuga droga paranoicznego fantazjowania.

pozdrawiam
Quasi

10. Data: 2006-09-28 19:49:03

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze: film nie jest zadnym uzasadnieniem owej postawy, lecz jedynie
> jej ekspresja (w specyficznej samochwalczej formie).

Widocznie nieco inaczej to widzimy :)

> Po drugie: od ocen wydarzen czerwca 92 i ocen "zdrady"
> OkraglegoStolu/Magdalenki do kaczystowskiego "Ukladu" jest jeszcze dluuuga
> droga paranoicznego fantazjowania.

A co tu fantazjować. Oglądałeś w jaki sposób, przez kogo i w jakich
okolicznościach podjęto decyzję o odwołaniu Olszewskiego i powołaniu Pawlaka
? Gdzie tu widzisz jakieś pole manewru na fantazjowanie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

głosy
Anal Iza Foto