Zolpic a Stilnox

1. Data: 2008-09-18 08:49:24

Temat: Zolpic a Stilnox
Od: "Arek" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakaś różnica w składzie lub działaniu między Zolpic-em a
Stilnox-em ?

2. Data: 2008-09-18 15:43:12

Temat: Re: Zolpic a Stilnox
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@f...pl> napisał w wiadomości

> Czy jest jakaś różnica w składzie lub działaniu między Zolpic-em a
> Stilnox-em ?

12

3. Data: 2008-09-18 19:37:04

Od: "Arek" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=99&w=748778
12

No warto poczytać dla ostrzeżenia, ale ja miałem na myśli je nie jako
antydepresanty tylko jako okazjonalne wspomaganie zasypiania przed np.
egzaminem czy czymś podobnym. A tam że łyka na ogół dziennie 2-3 hehe
dobre..

No i o różnicach zolpic/stilnox na tym wątku pisze NIC.

4. Data: 2008-09-18 20:11:37

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobre..
>
> No i o różnicach zolpic/stilnox na tym wątku pisze NIC.

to tu powinno byc lepiej

http://www.benzo.org.uk/polman/bzcha01.htm

5. Data: 2008-09-19 23:21:56

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-09-18, o godzinie 10:49:24, użytkownik *Arek* napisał(a) w
wiadomości: <news:gat4lm$c93$1@news.task.gda.pl>

> Czy jest jakaś różnica w składzie lub działaniu między Zolpic-em a
> Stilnox-em ?

Jeśli chodzi substancję czynną (Zolpidem) to jest ona w obu lekach taka
sama, więc działania powinno być identyczne.

Pink

6. Data: 2008-09-19 23:22:36

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości: <news:gat4lm$c93$1@news.task.gda.pl>

> Czy jest jakaś różnica w składzie lub działaniu między Zolpic-em a

Jeśli chodzi o substancję czynną (Zolpidem) to jest ona w obu lekach taka

7. Data: 2008-09-22 16:11:49

Od: gomaxter <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dobry towar he he

8. Data: 2008-09-22 21:03:01

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

gomaxter pisze:
> dobry towar he he

a co, brałeś rekreacyjnie? :)

--
STranger

9. Data: 2008-09-30 14:44:52

Od: gomaxter <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 23:03, STranger <p...@b...pl> wrote:

> a co, brałeś rekreacyjnie? :)
>
> --
> STranger

Zolpic można brać max 4 tygodnie

Brałem /biore jak jestem wkurwiony a chce zasnąć.Dobry lek
nasenny (choć nie miałem kontaktu z innymi poza ziołowymi biozsen
itp) .To odpowiednik stilnoxu ,jako że brałem oba stwierdzam że
działają tak samo , ponoć uzależnia ,ale to zalezy
czy jesteś podatny na uzależnienia ,masz nerwice ,depresje itp
uciekasz w sen 18godzin na dobe.Ten lek ma działanie
chalucynogenne ,na początku jak zjesz 2 ,3 tabletki a nawet po
jednej może wystapić euforia , chalucynacje więc można
się nim naćpać ;-0

Zasada jest prosta 1 pixa i od razu do wyra i w żadnym wypadu
nie brać tygodniami .Czytałem o ludziach któzy wpadali w
uzależnienie z jego powodu ,więc warto pamiętać

biegunka/grypa żołądkowa?
Jak pić zioła?
czubek banana
puchnie twarz - alergia?