Re: Żółtek na Prezydenta!

Data: 2019-05-17 09:45:59
Temat: Re: Żółtek na Prezydenta!
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 16.05.19 um 23:24 schrieb Ilona:

> Ale zdałeś sobie już sprawę z tego, że jedyną alternatywą jest AfD?

Maja spora konkurencje: NPD, Demokracja poprzez Referenda, DKP, MLPD,
SGP, Chrzescijanie dla Niemiec, 3 Droga, Prawi. Jest wiec wybor miedzy
naziolami a komunistami, leninistami, trockistami. Dlaczego wiec tylko
AfD? Moze z powodu slynnego porownania wielkiej i chwalebnej historii
Niemiec, w ktorej epizod nacjonalsocjalizmu to takie "ptasie gowienko"?
Ale w UK przybysze ze Wschodniej Europy rowniez glosowali za brexitem i
obudzili sie z reka w nocniku.

--
saluto
Silvio Balconetti