Zostawiona na pastwe losu...

1. Data: 2001-10-13 23:02:28

Temat: Zostawiona na pastwe losu...
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz moj Kochany wyjechal na caly weekend :o( i zostawil mnie na pastwe
losu ;o), zrozpaczona ;o)) umowilam sie dzis z kolezanka na dlugi spacer, a
potem na wspolne gotowanie. A poniewaz bylysmy baaardzo glodne i dawno nie
gotowalymy razem, to bylo super duuze gotowanie. Zrobilysmy sobie przepyszna
"Biedniacka ziemniaczana zapiekanke" i pieczone jablka z cynamonem, co w
polaczeniu z babskim "Jogurcikiem" i cudowna bajka dalo fantastyczny
wieczor.

A co u Was dzialo sie w sobotni wieczor?

Bozenka z Wilna :o)

ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-14 06:35:09

Temat: Re: Zostawiona na pastwe losu...
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Biedny... A kto jeszcze sie nudzil?

Uzywacie nieznanego mi slowa: nudzic sie? Co to znaczy?W zyciu sie jeszcze
nie nudzilam! Jesli nie musze byc w kuchni, siedze w fotelu i dziergam,
szydelkuje, haftuje .... albo robie meble :-))

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-14 09:07:21

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do 20:00 banda rozwrzeszczanych potworow zrownywala mi dom z ziemia.
Nazywalo sie to "przyjecie urodzinowe" a przypominalo raczej najazd
barbarzyncow. Jak sobie poszli musialam posprzatac a potem padlam jak
niezywa.

Agata Solon, nienaturalnie wykonczona

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qah3j$p7$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2001-10-14 10:30:20

Od: "Piotr Gołębiewicz" <o...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-14 10:43:26

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-14 11:04:36

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-15 05:53:19

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

: A co u Was dzialo sie w sobotni wieczor?
:
: Bozenka z Wilna :o)

Robilam na niedziele salatke jarzynowa. Szlo mi to dosc sprawnie bo do krojenia
ziemniakow wykorzystalam takie specjalne urzadzenie (male kolko, a w srodku
druciki na krzyz). A jajka do salatki tne na urzadzeniu do jajek, a potem
przeduszam przez ww. kolko.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-15 07:59:27

Od: "DanaB" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> A co u Was dzialo sie w sobotni wieczor?
>

> Bozenka z Wilna :o)

Moi Rodzice obchodzili 50 rocznice slubu, bylo fantastyczne weselisko. Moj
14-letni synus obtancowywal swoje wszystkie ciotki, kuzynke i narzeczona
kuzyna, czym wzbudzal nieklamany podziw calej rodziny (Borysek przechodzi
okres "mlodego gniewnego" i nawet na uroczystosc tak wielka jak zlote gody
przyszedl w dzinsach i flanelowej koszuli). Zabawa byla w restauracji,
jedzenie rowniez restauracyjne, bez wiekszych "ekscesow" kulinarnych. Moze
uda mi sie powiesic kilka zdjec ... Szkoda, ze nie umie tak pisac jak
Magdalena...
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-10-15 08:00:13

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Bożena

> A co u Was dzialo sie w sobotni wieczor?

Aaaa, było super !!!

Miałam gości: od samego rana (no dobra, od wieczora dnia poprzedniego
;-)) był u mnie mój luby, śniadanie opuściliśmy, ale na obiad zrobiłam
couscous, kurczaka zawiniętego z masełkiem i listkami bazylii w środku
i moją popisową sałatkę z zielonej salaty, startych na grubych okach
rzodkiewek i ostrego żółtego sera, masy posiekanego szczypiorku, jajka
na twardo zmasakrowanego widelcem i to wszystko doprawione białym
pieprzem, ziołami do sałatek Kam***, oliwą z oliwek doprawianą własnej
roboty i świeżą bazylią. Było rewelacyjnie. Na deser był sernik pyszny
Kaliope (rzeczywiście pyszny), tylko, że oczywiście go zmodyfikowałam
nieco -kruchy, a w zasadzie kruszonkowy spód (chciałam, żeby chudsiej
było ;-)) i brzoskwinie z puszki (to prawie do Cafe się nadaje, nie?
;-)).

A wieczorem kolejni goście: podałam im resztę sernika, murzynka z
japkami (zakalec ;-)) i kawę mrożoną z bananami też Kaliope (wogle ta
kawa to robi furrorę i wszyscy mnie pytają o przepis)

O rrrany, jak to mi wszystko smakowało !!!

No, a od dzisiaj rana znowu dieta (resztki ciasta pożarł luby na
spółkę z moim Tatą ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-15 08:00:14

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: GrażynaSZkudlińska

> [...]
> nie nudzilam! Jesli nie musze byc w kuchni, siedze w fotelu
> i dziergam,
> szydelkuje, haftuje .... albo robie meble :-))

No skąd ja to znam !! Jak nie jestem w kuchni (rzadko ;-)), to czytam
(maniacko) albo produkuję się artystycznie (sporo mi zajął projekt i
wykonanie urządzenia mieszkania, już niestety ;-)) skończone, ale
wyszło cudnie !!!), teraz się zasadzam na ramki do obrazów i zdjęć
(gipsowe) i chyba też zacznę dziergać, czego już dawno nie robiłam. I
musze się nauczyć francuskiego ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

NOWA PATELNIA - jak przygotować
chateau?
zeberka w marynacie?
kotleciki "resztka"