Re: Zrobilam serwetke i co dalej?

Data: 2002-05-29 14:15:34
Temat: Re: Zrobilam serwetke i co dalej?
Od: "ESka" <e...@w...pl>

Użytkownik "Ilona" napisał w wiadomości

| Mam bardzo laickie pytanie. Wiem, ze krochmal uszytywnia i pomaga
| potraktowanej krochmalem rzeczy dluzej wygladac swiezo, ale czy krochmal
| ulatwia prasowanie?
| Prawde mowiac nigdy krochmalu nie uzywalam...

Może ze zwykłym krochmalem się to komuś udało, pewnie wystarczy trochę
wprawy i cierpliowści, żeby potem taka koszula nie złamała się przy
zakładaniu :))
Ja próbowałam zastosować krochmal w płynie do białej bluzeczki, która ma
śliczne hafty ale materiał jest tak gniotliwy że ledwie uprasuję to wygląda
jak psu z gardła. Dlatego wiedząc o krochmalu w sprayu uporczywie go
szukałam. Efekt znakomity. On ułatwia prasowanie i lekko usztywnia. Nie
lubię prasować koszul zwłaszcza, że zazwyczaj mam zastrzeżenia co do efektu
końcowego. Z takim krochmalem to znacznie łatwiej żyć (i mąż lepiej wygląda
:)) ). Moje opakowanie niestety zbliża się do końca i znowu będę musiała
zacząć łowy, bo niestety u mnie to on tak po prostu nie stoi na półce.

Pozdrawiam
Ewa
(Słupsk)