Zrobilem super szafe z dzwiami azurowymi czym je....?

1. Data: 2003-07-22 07:25:23

Temat: Zrobilem super szafe z dzwiami azurowymi czym je....?
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka...
zrobilem sobie wielką szafę na całej szerokosci wneki w pokoju... Zrobilem
drzwi azurkowe... drewniane..
pachna :) i chcialbym zeby nie stracily swojego drewnianego efektu ale mimo
to mysle ze trzeba je czyms "pomazac"?
Jakies propozycje?

1. Data: 2003-07-22 08:07:22

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym zeby nie stracily swojego drewnianego efektu ale mimo
> to mysle ze trzeba je czyms "pomazac"?
> Jakies propozycje?

Wosk ? Oczywiście specjalny do mebli, znajdziesz go m.in. margetach
budowlanych. Bliższych szczegółów nie znam, sam jeszcze nie robiłem choć
się przymierzam ale tutaj http://www.castorama.pl/porada::::.51.html
znajdziesz instrukcję przygotowaną przez Castoramę.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-07-22 09:56:33

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3f1cf03c$1@news.vogel.pl...

> Wosk ? Oczywiście specjalny do mebli, znajdziesz go m.in. margetach

Wosk niestety trzeba regularnie polerować i konserwować. Na płaskiej
powierzchni to jeszcze jest do przeżycia,ale na ażurowych drzwiczkach... nie
chciałbym.

J.

1. Data: 2003-07-22 11:02:01

Od: "Danny" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:DF5Ta.40515$w...@n...nokia.com,
marqzik <m...@w...pl> wydusił z siebie co następuje:
> [...]
> pachna :) i chcialbym zeby nie stracily swojego drewnianego efektu
> ale mimo to mysle ze trzeba je czyms "pomazac"?

Jasne - wodorozcieńczlany lakier Bondex (matowy) - nie widać go zupełnie,
lekko podkreśla strukturę drewna, jest matowy, zabezpieczy drewno przed
wnikaniem brudu/wilgoci...

Dannny

1. Data: 2003-07-23 12:15:08

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne - wodorozcieńczlany lakier Bondex (matowy) - nie widać go zupełnie,
> lekko podkreśla strukturę drewna, jest matowy, zabezpieczy drewno przed
> [...]
dzieki!!!

nowoczesne oświetlenie do pokoju
Sprzedam Stol Debowy[antyk]
patera