patera

1. Data: 2003-07-21 21:18:58

Temat: patera
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Moja siostra ma w ten weekend wesele, ma upatrzony tort, ale nie ma patery -
firma, która przygotowuje tort, paterę może wypożyczyć jednynie do
współpracującej z nią sali weselnej.
Jedynym argumentem za wyborem tej firmy cukierniczej była rekomendacja wielu
znajomych - torty podobno robią PRZE-WSPA-NIA-ŁE.

Stąd pytanka:
1. Może wie ktoś, gdzie mozna taką pate na wesele wypożyczyć?
2. A może ktoś z Was ma do wypożyczenia?
3. A może możecie zarekomendować jakąś cukiernię, która zrobi naprawde
pyszny tort? Ważne jednak, żeby to była sprawdzona i wiarygodna informacja
(Warszawa - Ochota i okolice).

Z góry dziekuję i pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-07-22 06:31:30

Temat: Re: patera
Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tam mają coś http://www.gastromagic.prv.pl/

1. Data: 2003-07-22 07:52:22

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
naprawde
> pyszny tort? Ważne jednak, żeby to była sprawdzona i wiarygodna

W Piastowie przy stacji PKP na Lwowskiej jest cukiernia Olczak&...(?)
robią bardzo dobre torty śmietanowe (czy jakoś tak - się nazywają).
Zdaje się, że mają sklep/cukiernię gdzieś w W-wie, ale gdzie to nie
wiem.
Ale te torty mogę z czystym sumieniem polecić :-).

PS. Z Ochoty do Piastowa jest (pociągiem czy samochodem) 15-20min.
PS II Zajrzałem do panoramy Piastów - 723 62 50, W-wa - Solec 50 - 622
49 49

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-07-22 09:27:53

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie dizekuję, zarówno sam, jak i wimieniu siostry... Może dzięki temu
uda mi się ją przekonać do Internetu? :-)

Pozdrawiam serdecznie.

ninja

Fronton Kraków - jakie opinie?
dylemat przy zakupie mieszkania
Re: Sprzedam koszty
kucnie do zabudowy z poprzedniego roku - Whirlpool vs Amica
Dobre zawory do pralki/zmywarki?