Zupa cebulowa - za słodka :(

11. Data: 2011-02-09 13:17:04

Temat: Re: Zupa cebulowa - za słodka :(
Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-09 13:58, Yarael Poof pisze:

> No rto nie tak, że zupa jest słodka jak lizaki, ale ogolnie dla mnie za
> mdła. Żonie smakuje akurat. Grzankę oczywiście dodałem, od góry żółty
> ser - niestety nie ostry, bo nie miałem pod ręką. No i z serem było
> zasadniczo ok. Tyle, że ser został zjedzony, grzanka także, a chciałbym
> żeby jednak cała zupa była ciut wyraźniejsza.
> Cebula nie była przemarznięta. Myślałem, żeby dodać papryki albo może
> chili? Nie mam pojęcia tylko co by pasowało, żeby mi nie wyszedł potem
> "cukier z drutem kolczastym" :)
>
> M.

Tak jak napisalem wyzej, nie zadne tam sery majeranki bo to pasuje do
cebuli jak swini siodlo a papryka duzo papryki w proszku + do tego
klopsiki wolowe albo jak kto lubi.

12. Data: 2011-02-09 14:35:53

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yarael Poof napisał:

> [...]
> Cebula nie była przemarznięta. Myślałem, żeby dodać papryki albo może
> chili? Nie mam pojęcia tylko co by pasowało, żeby mi nie wyszedł potem

Może wino było co prawda wytrawne ale mało wyraziste w smaku? Bez
białego, zawierającego sporo kwasów nielotnych wytrawnego wina zupa
cebulowa faktycznie może być mdła.

--
Darek

13. Data: 2011-02-09 14:41:49

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> wrote in message

> [...]

Może wino było co prawda wytrawne ale mało wyraziste w smaku? Bez
białego, zawierającego sporo kwasów nielotnych wytrawnego wina zupa

Jadamy zupę bez wina i nie jest mdła. Kawałek słoniny pokroić i zesmażyć na
rumiane skwarki oraz użyć pieprzu ziołowego - ma on swoisty i miły smak i
zapach.

14. Data: 2011-02-09 14:45:33

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może wino było co prawda wytrawne ale mało wyraziste w smaku? Bez
> białego, zawierającego sporo kwasów nielotnych wytrawnego wina zupa
> cebulowa faktycznie może być mdła.

tak zamiast wina lepszy bylby mocz pawiana.

15. Data: 2011-02-09 15:52:29

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie. jestem w błędzie mojosmakowym :->

Nie jesteś w błędzie "Twojosmakowym", tylko pewnie nie kupujesz gatunku
cebuli, gdzie każda pojedyncza sztuka posiada własną etykietę :)

JBP

16. Data: 2011-02-09 15:57:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Feb 2011 16:52:29 +0100, JBP napisał(a):

>>> http://www.grupy.senior.pl/CEBULA,p,2416403,3.html

> Nie jesteś w błędzie "Twojosmakowym", tylko pewnie nie kupujesz gatunku
> cebuli, gdzie każda pojedyncza sztuka posiada własną etykietę :)

No nie - na zupę cebulową kupuję gatunek, w którym jest pakowana po 2
sztuki - ze wspólną etykietą. Zwłaszcza na zupę cebulową i do tatara kupuje
ten gatunek.

17. Data: 2011-02-09 16:01:57

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-09 16:57, Ikselka pisze:

> No nie - na zupę cebulową kupuję gatunek, w którym jest pakowana po 2
> sztuki - ze wspólną etykietą. Zwłaszcza na zupę cebulową i do tatara kupuje
> ten gatunek.

Co ty zupe cebulowa robisz z 2 cebulek ?

18. Data: 2011-02-09 16:28:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Feb 2011 17:01:57 +0100, Rysio napisał(a):

> Co ty zupe cebulowa robisz z 2 cebulek ?

Z "PAKOWANYCH PO 2" oznacza że "z 2"?
No i dziwić się tutaj Aisze i Witkowi, że nie panimaty, co napisato.

19. Data: 2011-02-10 08:02:38

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yarael Poof" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:iiu30k$mhu$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> Cebula nie była przemarznięta. Myślałem, żeby dodać papryki albo może
> chili? Nie mam pojęcia tylko co by pasowało, żeby mi nie wyszedł potem

Papryki? Bron Boze :-)
Pieprzu (niektorzy odaja bialego, inni czarnego).

20. Data: 2011-02-10 08:06:20

Temat: Re: Zupa cebulowa - za sĹ?odka :(
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

> Tak jak napisalem wyzej, nie zadne tam sery majeranki bo to pasuje do
> cebuli jak swini siodlo a papryka duzo papryki w proszku + do tego
> klopsiki wolowe albo jak kto lubi.

BZDURA !!!!
Zadnej papryki!!!!
Do zupy cebulowej dodaje sie wlasnie :
1. pieprz (jak juz pisalem jedni dodaja bialy, inni czarny swiezo mielony
oczywsicie)
2. sol
3. ser zolty ostry
4. grzanki (najlepsze z pieczywa pszennego, jednak nie kazdy takowe lubi)
Poczytaj o zupie cebulowej "francuzkiej", nie znajdziesz tam ani grama
papryki (ktora zmienia diametralnie smak zupy cebulowej w kierunku zupy
gulaszowej).
Klopsiki wolowe do zupy cebulowej???? Profanacja zupy cebulowej !!!

Krem maślany z jajkami
Stimeria w kombiwarze/piekarniku - czy i jak?
"Straganowe" warzywa - przechowywanie.
Trwałość alkoholi
Re: Stop GMO!