Zupa cebulowa - za słodka :(

21. Data: 2011-02-10 10:05:06

Temat: Re: Zupa cebulowa - za sĹ?odka :(
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-10 09:06, Misiek pisze:

> [...]
> Zadnej papryki!!!!
> Do zupy cebulowej dodaje sie wlasnie :
> 1. pieprz (jak juz pisalem jedni dodaja bialy, inni czarny swiezo
> mielony oczywsicie)
> 2. sol
> 3. ser zolty ostry
> 4. grzanki (najlepsze z pieczywa pszennego, jednak nie kazdy takowe lubi)
> Poczytaj o zupie cebulowej "francuzkiej", nie znajdziesz tam ani grama
> papryki (ktora zmienia diametralnie smak zupy cebulowej w kierunku zupy
> gulaszowej).
> Klopsiki wolowe do zupy cebulowej???? Profanacja zupy cebulowej !!!

Takie czasy nastały, że profani są wszędzie ;(
BTW, "francuskiej", monsieur.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

22. Data: 2011-02-10 10:19:27

Temat: Re: Zupa cebulowa - za słodka :(
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 09:02:38 +0100, Misiek napisał(a):

> Papryki? Bron Boze :-)

Do cebulowej - ani ani. Żadnej papryki.

> Pieprzu (niektorzy odaja bialego, inni czarnego).

Ja dodaję biały.

23. Data: 2011-02-10 10:19:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 09:06:20 +0100, Misiek napisał(a):

> Klopsiki wolowe do zupy cebulowej???? Profanacja zupy cebulowej !!!

Dokładnie.

24. Data: 2011-02-10 13:22:39

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie czasy nastały, że profani są wszędzie ;(
> BTW, "francuskiej", monsieur.

ano fakt, zawsze z tym mialem problem. czemu?
Francuz
Francuzi
jedna Francuzka (osoba)
trzy Francuzki (Kto - liczba mnoga od Francuzka)
ale chyba juz język francuski (jaki)
ali francuska zupa

25. Data: 2011-02-10 14:03:50

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-10 11:19, Ikselka pisze:

> Dokładnie.

Co wy qrwa wiecie o zupie cebulowej, to co proponujecie to jakies
szczyny serowe.

26. Data: 2011-02-10 14:46:06

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 15:03, Rysio wrote:
> [...]
> Co wy qrwa wiecie o zupie cebulowej, to co proponujecie to jakies
> szczyny serowe.

Ja to w ogóle nie rozumiem, po co rozcieńczać cebulę wodą?
Bierze się i podsmaża kawałki boczku, a potem wrzuca się prawie kilo
cebuli w plastrach, soli i pieprzy. I dusi (mieszając), aż do
miękkości.

--
Pozdrawiam :)
JM

27. Data: 2011-02-10 14:49:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-10 15:46, JaMyszka pisze:

> [...]
> Bierze się i podsmaża kawałki boczku, a potem wrzuca się prawie kilo
> cebuli w plastrach, soli i pieprzy. I dusi (mieszając), aż do

I już?
I z czym to się ji?
Przypomniało mi się studenckie danie - smażona cebula zmieszana z białym
serem. Takie pseudo nadzienie do pierogów bez pierogów :)

28. Data: 2011-02-10 14:50:00

Od: panta_rei <j...@c...to.znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.02.2011 JaMyszka <f...@g...com> napisał/a:

> Ja to w ogóle nie rozumiem, po co rozcieńczać cebulę wodą?

Bo tak się robi *zupy*?

Pozdrawiam!
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
N:54°22'18" E:19°49'31" jid:panta_rei(at)jabber.org

29. Data: 2011-02-10 14:51:52

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bierze się i podsmaża kawałki boczku, a potem wrzuca się prawie kilo
> cebuli w plastrach, soli i pieprzy. I dusi (mieszając), aż do

Jesli to ma byc zupa to bulionem nie woda. Woda to sie rozciencza zupe
jak za duzo gosci sie zjawi.

Gosc w dom woda w zupe.

30. Data: 2011-02-10 15:45:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"panta_rei" <j...@c...to.znajdzie> wrote in message

> Bo tak się robi *zupy*?
>
> Pozdrawiam!

Jakieś pół godziny temu skończyłem gotować ZUPĘ CEBULOWĄ... :-)))))))))))

Krem maślany z jajkami
Stimeria w kombiwarze/piekarniku - czy i jak?
"Straganowe" warzywa - przechowywanie.
Trwałość alkoholi
Re: Stop GMO!