Zupa krem z pieczarek/szybkowar

1. Data: 2002-10-22 14:23:21

Temat: Zupa krem z pieczarek/szybkowar
Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Składniki :
25 dkg pieczarek
2 płaskie łyżeczki mąki
0,5 litra mleka ( lub 7-8 łyżek mleka w proszku, rozpuszczonego w 0,5 l
wody )
0,5 litra wody
2 łyżki gęstej śmietany
6 dkg masła
sól, pieprz i kwasek cytrynowy do smaku

Pieczarki oczyścić, umyć i starannie osuszyć w ściereczce, a następnie jak
najbardziej posiekać. W miarę siekania przekładać do salaterki i polewać
rozpuszczonym kwaskiem cytrynowym, by nie ściemniały.
Do szybkowaru włożyć masło, rozgrzać, na rozgrzane masło wrzucić pieczarki i
dusić 4-5 minut, uważając, by się nie zrumieniły. Posypać mąką, wymieszać,
zalać wodą, ciągle mieszając. Posolić i popieprzyć. Zamknąć szybkowar i
ogrzewać 5 minut od momentu ppcw. Po tym czasie szybkowar otworzyć, wlewać
powoli mleko aż do uzyskania pożądanej konsystencji. Zaprawić

1. Data: 2002-10-22 14:31:33

Temat: Re: Zupa krem z pieczarek/szybkowar
Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis jest nie dokończony, dalej wysyłam dokończony przepis. pozdrowionka

przywitanie
Omlet - pytanie
Pigwa plus jablko
Kapusta kiszona HELP!!!