Zupa z klopsa

1. Data: 2006-05-25 07:26:58

Temat: Zupa z klopsa
Od: <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!
- pokroić warzywa jak na zupę jarzynową ( wzór dowolny )
- również ziemniaki
- w trakcie gotowania przygotować kulki z mielonego mięsa ( przyprawione tak
jak na mielone w/g uznania )
- uformować małe kulki i powoli wkładać do gotującej się zupy ( zupa powinna
gotować się bardzo powoli )
- jak już wszystko jest ugotowane dodajemy kapary ( zawartość małego
słoiczka koniecznie z zalewą )
- na sam koniec koniecznie kwaśną śmietane ( ona się zważy- i oto chodzi )
- przyprawy w/g uznania . Ja dodaje:sól,pieprz,wegete a ostatnio KURKUME I
IMBIR ORAZ KMINEK , co moim zdaniem podnosi walory smakowe zupy!!!
- Jest to przepis mojej kol. BASI ,która słynie z dobrej kuchni!!!
- Muszę Wam powiedzieć, że jest to danie które nadaje się zarówno na "
normalny" obiad w ciągu tygodnia jak i też na wykfintne przyjęcie!!!!! SAM
TEGO DOŚWIADCZYŁEM a chwalenia nie było końca!!!
- Bardzo się cieszę, że od jakiegoś czasu powraca " moda " na normalne
jedzenie.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I ŻYCZĘ SMACZNEGO!!!!!!

2. Data: 2006-05-25 14:41:31

Temat: Re: Zupa z klopsa
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedzenie.
> POZDRAWIAM WSZYSTKICH I ŻYCZĘ SMACZNEGO!!!!!!

Podobne to ciut do bułgarskiej supa topczeta, rzeczywście pyszne to było :)
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-05-25 14:57:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message

To nie zupa z klopsa, a zupa z klopsikami. Nawet rosołek z mięsnymi kulkami
jest fantastyczny (jak też z uszkami)...

4. Data: 2006-05-25 17:29:43

Od: <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedzenie.
> POZDRAWIAM WSZYSTKICH I ŻYCZĘ SMACZNEGO!!!!!!

cześć ! chyba się wypisze z
grupy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeden znawca kuch . Polskiej stwierdził,że to jest po prostu ZUPA
JARZYNOWA!!!!!!!
Cześć

cz

Wino - "zawiera siarczyny"
Zdrowe odzywianie
kuchenne patenty cd
kupilam zielone szparagi i co dalej?
pierś kurczaka poraz setny, ale proszę o pomoc