pierś kurczaka poraz setny, ale proszę o pomoc

1. Data: 2006-05-24 09:13:20

Temat: pierś kurczaka poraz setny, ale proszę o pomoc
Od: "slonce3" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pierś kurczaka obtoczona w curry i mące, podsmażona a następnie duszona w soku z
brzoskwiń (na koniec dodane brzoskwinie) - jak
można ten przepis wzbogacić i urozmaicić? Bardzo proszę o wszelkie sugestie.

pzdr

2. Data: 2006-05-24 09:31:14

Temat: Re: pierś kurczaka poraz setny, ale proszę o pomoc
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

slonce3 napisał(a):
> pierś kurczaka obtoczona w curry i mące, podsmażona a następnie duszona w soku z
> brzoskwiń (na koniec dodane brzoskwinie) - jak
> można ten przepis wzbogacić i urozmaicić? Bardzo proszę o wszelkie sugestie.

Mozna w trakcie duszenia dodac swiezy starty imbir.

th

3. Data: 2006-05-24 09:35:25

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonce3" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> pierś kurczaka obtoczona w curry i mące, podsmażona a następnie duszona w soku z
> brzoskwiń (na koniec dodane brzoskwinie) - jak
> można ten przepis wzbogacić i urozmaicić? Bardzo proszę o wszelkie sugestie.

Tak na smak - goździki? Sos sojowy?

Pozdr.
R.

4. Data: 2006-05-24 09:46:59

Od: "slonce3" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna w trakcie duszenia dodac swiezy starty imbir.

Właśnie o imbirze myślałam, teraz mam pewność, że nie jest to najgorszy pomysł.
A myślisz, że musi być koniecznie świeży?

5. Data: 2006-05-24 09:57:12

Od: "slonce3" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co sądzicie o uprażonych wiórkach kokosowych?

6. Data: 2006-05-24 09:59:45

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

slonce3 napisał(a):

> Właśnie o imbirze myślałam, teraz mam pewność, że nie jest to najgorszy pomysł.
> A myślisz, że musi być koniecznie świeży?

Oczywiscie :) suszony to zupelnie cos innego, bez tego specyficznego
aromatu, niewiele majacy wspolnego ze swiezym.

th

7. Data: 2006-05-24 10:01:30

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

slonce3 napisał(a) 24/05/2006 11:46:

> Właśnie o imbirze myślałam, teraz mam pewność, że nie jest to najgorszy
> pomysł.
> A myślisz, że musi być koniecznie świeży?

Nie znam się na kurczakach, ale to prawda że suszony imbir nie ma porównania
do świeżego, dla mnie to zupełnie inna przyprawa. Tylko uwaga - świeży jest
bardzo intensywny i ostry, trzeba uważać żeby nie przesadzić z ilością.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-05-24 10:26:23

Od: "Mizar" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rysiek G." <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slonce3" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>>

> Tak na smak - goździki? Sos sojowy?
>
> Pozdr.
> R.

zdecydowanie 2 ząbki czosnku i 3-4 łyzki sosu sojowego, a na koniec zarobić
to 100 ml śmietanki 18%

9. Data: 2006-05-24 10:51:03

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

slonce3 schrieb:
> A co sądzicie o uprażonych wiórkach kokosowych?

mogą być. Albo orzeszki cashew. Tylko nie wiem po co mąka, ja nigdy mąki
nie daję, tylko przyprawiam curry (gotowym, albo piechty: kurkuma,
kumin, kozieradka, pieprz, papryka), sól i smażę. Zamiast brzoskwiń
morele (świeże, suszone lub z kompotu). Do zagęszczenia sosu nie używam
mąki tylko banana.

Waldek

10. Data: 2006-05-24 11:18:54

Od: "Mizar" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --

zdecydowanie 2 ząbki czosnku i 3-4 łyzki sosu sojowego, a na koniec zarobić

sałatka z fetą i mandarynkami?
najlepsze salami
Sos do pieczonych kotletów mielonych
vinegret - nie zepsuje się?
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!