vinegret - nie zepsuje się?

1. Data: 2006-05-23 16:32:51

Temat: vinegret - nie zepsuje się?
Od: "AM." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do Was takie pytanie, pewnie jesteście bardziej doświadczeni a nie chce
eksperymentować :

przykładowo robię sos vinegret : oliwka z oliwek, ocet , przyparawy mieszam
i zostawiam w lodówce na około tydzień i codziennie używam, czy się nie
zepsuje ?

i apropo sosu - mieszam łyżką, ale myslę ze zbytnio czuć smak oliwki - a jak
dam więcej octu ( używam jabłkowego) to znów za mocno czuc ocet, czy tego
nie trzeba mikserem potraktować ?

dzięki
pozdrawiam
ANM

2. Data: 2006-05-23 18:24:13

Temat: Re: vinegret - nie zepsuje się?
Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e4vdgg$5hg$1@atlantis.news.tpi.pl, AM. wrote:
> i apropo sosu - mieszam łyżką, ale myslę ze zbytnio czuć smak oliwki
> - a jak dam więcej octu ( używam jabłkowego) to znów za mocno czuc
> ocet, czy tego nie trzeba mikserem potraktować ?

E, zaraz mikserem. Nalej do słoiczka, zakręć i mocno potrząśnij.
Ewentualnie widelcem. Łyżką to faktycznie mało skuteczny sposób.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

3. Data: 2006-05-23 19:58:32

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AM." <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mieszam
> i zostawiam w lodówce na około tydzień i codziennie używam, czy się nie
[...]

Robię wielki słoik winegreta z musztardą co parę tygodni i jeszcze nigdy mi
się nie zepsuł, nawet konsystencji nie zmienił.

- -
pzdr
kasia maruda

4. Data: 2006-05-24 06:49:39

Od: umm <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E, zaraz mikserem. Nalej do słoiczka, zakręć i mocno potrząśnij.
> Ewentualnie widelcem. Łyżką to faktycznie mało skuteczny sposób.
>
> Hania

widelcem widelcem, ja prawie wszystkie sosy mieszam widelcem
widelec jest the best! :)

umm

5. Data: 2006-05-24 09:01:16

Od: "AM." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Robię wielki słoik winegreta z musztardą co parę tygodni i jeszcze nigdy
> mi
> się nie zepsuł, nawet konsystencji nie zmienił.

o to świetnie!

dziękuję

Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
SODA
Danie
Shoarma - jak to się robi? Macie jakieś pomysły?
Peppercino?