Peppercino?

1. Data: 2006-05-22 17:51:03

Temat: Peppercino?
Od: Zamboni <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie to można dostać?

2. Data: 2006-05-23 07:28:40

Temat: Re: Peppercino?
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Zamboni schrieb:
> Gdzie to można dostać?

znaczy peperoncino? W sklepie spożywczym.

Waldek

3. Data: 2006-05-23 12:01:56

Od: Zamboni <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> znaczy peperoncino? W sklepie spożywczym.

tak peperoncion...domyślam się ze w sklepie, ale w jakim? W Poznaniu
nawet w Piotrze i Pawle nie ma

4. Data: 2006-05-23 12:56:17

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Zamboni schrieb:

> tak peperoncion...domyślam się ze w sklepie, ale w jakim? W Poznaniu
> nawet w Piotrze i Pawle nie ma

no bez przesadyzmu. W Poznaniu byłem co prawda dość dawno, bo w
sierpniu, ale wtedy były. Nie wiem, jaki to sklep z rodziny
oszołomowatych jest przy zjeździe na autostradę, ale tam mieli. Na
małych tackach w dziale z roślinnością jadalną ;-) Akurat zakupywałem
tam mrożony bób oraz grzyby suszone (no i oczywiście pół wagonu Prince
Polo) i toto wpadło mi w oko (ale nie bolało). Leżało niedaleko
suszonych grzybów.
Peperoncino to po włosku to samo, co po hiszpańsku chile, a po polsku
papryczka. Poszukaj chili, peperoni, czuszkę, co ci podejdzie. Suszone
powinny być tam, gdzie przyprawy.
A jak nie znajdziesz, to na dworzec, pociągiem do Berlina a tu ci
wytłumaczę, gdzie je dostać ;-)

Waldek

5. Data: 2006-05-23 18:59:44

Od: Zamboni <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> [...]
> powinny być tam, gdzie przyprawy.
> A jak nie znajdziesz, to na dworzec, pociągiem do Berlina a tu ci

W Berlinie nie ma problemu z dostaniem wiem bo mieszkałem tam kilka
lat:) ale za każdym razem jak bede miał ochotę zrobić coś z papryczką to
nie będę jeździł do berlina:)
ale nic dzięki za info...kto szuka ten znajdzie:)

Najlepsze Restauracje Europy 2006 - zagłosuj i otrzymaj przewodnik
co z pomelo??
Sharomka - jak to zrobić? Co polecacie?
Link do ciast
szparagi?