Żurek ??

1. Data: 2005-11-16 15:46:06

Temat: Żurek ??
Od: "pyszczak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zrobić sobie na dzisiejszy obiad żurek na białej kiełbasie z
zakwasu z "butelki" - mam pytanie czym to doprawić i co dodać do tego oprócz
majeranku i czosnku ?? Czy dodać też jakieś jarzyny typu marchewka, por ??

2. Data: 2005-11-16 16:51:21

Temat: Re: Żurek ??
Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pyszczak napisał:

> [...]
> majeranku i czosnku ?? Czy dodać też jakieś jarzyny typu marchewka, por ??

Koniecznie. Najpierw ugotuj wywar z wędzonki i włoszczyzny, dorzuć
ziemniaka i ze 2 grzybki. Białą też. Dopiero jak to się wygotuje z
godzinkę dolej zakwas, zapraw majerankiem i czosnkiem. Włoszczyznę
najlepiej wyłowić później, a białą pokroić.

tapta

3. Data: 2005-11-16 16:56:31

Od: "pyszczak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za przepis :)

4. Data: 2005-11-16 17:55:01

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> godzinkę dolej zakwas, zapraw majerankiem i czosnkiem. Włoszczyznę
> najlepiej wyłowić później, a białą pokroić.

Ja tez lubię do tego jajko na twardo i czasami z gotowymi ziemniakami

Anet i

5. Data: 2005-11-16 19:36:32

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Anet, dnia śro 16 lis 2005:

> Ja tez lubię do tego jajko na twardo i czasami z gotowymi ziemniakami

Ja lubię do żura ziemniaki gotowane "w mundurkach", tylko nie lubię ich
obierać... I co teraz? :(

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

6. Data: 2005-11-16 19:41:08

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja lubię do żura ziemniaki gotowane "w mundurkach", tylko nie lubię ich
obierać... I co teraz? :(
1.Brak żurku
2.Żurek bez ziemniaków
3.Żurek z ziemniakami nie obranymi
4.Wersja pracochłonna: żurek z ziemniakami w mundurkach i obrane

Anet i jeśli już to nr 4

7. Data: 2005-11-16 19:47:07

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Anet, dnia śro 16 lis 2005:

> [...]
> 2.Żurek bez ziemniaków
> 3.Żurek z ziemniakami nie obranymi
> 4.Wersja pracochłonna: żurek z ziemniakami w mundurkach i obrane

5. Kupić szympansa i nauczyć obierać ziemniaki z "mundurków".

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

8. Data: 2005-11-16 22:53:22

Temat: Re: Zurek ??
Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:
> Poprosic ladnie, to moze ziemniaki same sie z mundurków
> rozbiora...

próbowałem. Nie rozebrały się świntuchy. Może się wstydziły?

Waldek

9. Data: 2005-11-16 23:08:57

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:
> Trzeba bylo LADNIE poprosic. Chociaz, moze faktycznie, rozbiera
> sie zwykle do rosolu, a nie do zurku.

taak. Ale nie w takiej pogodzie. Emailię dostałaś?

Waldek

10. Data: 2005-11-17 13:00:40

Od: "barracuda" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie pomysły super, ja na koncu lubie jak juz zurek jest na talerzu
wrzucic sobie upieczony chlebek w kostke na patelni na margarynie, miodzio
hmm

osobiscie nie lubie jak jest za duzo w zurku (kielbaska i chlebek pozniej
dla mnie to max)
ale kazdy lubi to co lubi
pzdr
barracuda