Żurek

1. Data: 2006-04-12 11:17:18

Temat: Żurek
Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie drodzy, błagam. podajcie mi przepis na dobry, najlepszy na świecie
żurek, taki z białą kiełbaską i ziemniakami i majerankiem, taki gęsty, bo z
moim robieniem żurku to jest tragedia, albo wychodzi za rzadki i bez smaku
(jak dodaję sklepowy zakwas) i nie wiem, jak go zagęścić, albo jest za gęsty
i pływają w nim kawałki zakwasu ze słoika mimo przetarcia przez sitko.
A zamarzyło mi się na Wielkanoc i żurek musi być.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

2. Data: 2006-04-12 11:39:22

Temat: Re: Żurek
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Kinga 'Słowotok' wrote:

> [...]
> zagęścić, albo jest za gęsty i pływają w nim kawałki zakwasu ze
> słoika mimo przetarcia przez sitko. A zamarzyło mi się na Wielkanoc i

Było kilka dni temu...

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2006-04-12 12:07:29

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Było kilka dni temu...

Był wątek, ale nie było przepisu, to raz, a dwa, mi chodzi o żurek, i nie na
wędzonce, a tam było o barszczu białym.

4. Data: 2006-04-12 12:39:15

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' napisał(a):
> [...]
> mimo przetarcia przez sitko.
> A zamarzyło mi się na Wielkanoc i żurek musi być.

polecam zurek Panslavisty...
http://tinyurl.com/pv43t
pozdrawiam
Mars

5. Data: 2006-04-12 12:42:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> polecam zurek Panslavisty...
> http://tinyurl.com/pv43t
> pozdrawiam
> Mars

Nie podobam się lokalnej mafii... 8-P)))))))))))))))))

6. Data: 2006-04-12 12:42:31

Od: "dżdżownica" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> polecam zurek Panslavisty...

Pan sla vi szcy mówimy nasze NIE!

dżdżownica

7. Data: 2006-04-12 12:43:27

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> Nie podobam się lokalnej mafii... 8-P)))))))))))))))))
eee tylko niektorym...
ale faktycznie z poezja to moze ostrozniej tu...
pozdrawiam
Mars

8. Data: 2006-04-12 12:48:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
>

> --
> KingAM
>
> 'just one year of love is better than a lifetime alone'

Polecam strony Kamisa - są przyprawy do żurku jak i gotowe żurki instatant,
zwłaszcza w Kamis Catering, gdyż naturalny może nie zdążyć ukisnąć, lub nie
być jadalny (zdarza się).

9. Data: 2006-04-12 13:00:33

Od: "dżdżownica" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>>> pozdrawiam

> eee tylko niektorym...
> ale faktycznie z poezja to moze ostrozniej tu...
> pozdrawiam
> Mars

NIE!

Tu poezja też czasem gości - np. o Biesłanie :-DDD

Tu już nie ma też mafii - mafia tutejsza wyemigrowała na hooya

My tak sobie tam tak dbamy o to, aby można było ciekawie pogadać o żarciu
bez jakiś oszołomów.

I to bym sobie zaliczyła do największej wartości tej grupy i jej potencjału
informacyjnego lub dyskusyjnego!

dżdzownica

10. Data: 2006-04-12 13:01:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

>>> pozdrawiam

> eee tylko niektorym...
> ale faktycznie z poezja to moze ostrozniej tu...
> pozdrawiam
> Mars

Panie to z zazdrości, każda chciałaby się unurzać, ale mają zbyt mało
charakteru by się tak puścić.

SZALENSTWO
co na wielkanocny stół?
Solona słonina [do Waldka]
sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Piekarnik turystyczny