Zuzycie gazu, pradu, wody - ciekawe jak jest i innych :)

1. Data: 2007-10-04 14:50:35

Temat: Zuzycie gazu, pradu, wody - ciekawe jak jest i innych :)
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tak po przeprowadzce podjalem decyzje ze dla celow statystycznych bede
co miesiac spisywal sobie sam liczniki i wrzucal dane do exela :)
Ciekawe czy ktos tez tak robi i sie podzieli danymi za wrzesien?
Z czystej ciekawosci chce zobaczyc jak to jest z zuzyciem gazu, pradu,
wody u innych :)

U mnie (2 os) wyglada to tak:

prad: 256KW

gaz: 211m3 (samo podgrzewanie cieplej wody, z ogrzewania we wrzesniu
prawie nie korzystalem)

woda: 18,5m3

Jak jest u Was?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-10-04 14:57:32

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
> prad: 256KW

masz coś oprócz dzwonka na prąd? ;) u mnie z 2 razy tyle, ale wszystko mam na
prąd

> woda: 18,5m3

średnio 20 m3

3. Data: 2007-10-04 15:31:46

Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie (2 os) wyglada to tak:
też 2 os. 130 m2
> prad: 256KW
183 (z ostatniej zaliczkowej faktury za 2 mc.)
> gaz: 211m3 (samo podgrzewanie cieplej wody, z ogrzewania we wrzesniu
> prawie nie korzystalem)
Miał 6 worków = 120 kG
> woda: 18,5m3
9

Pozdr.
K.K.

4. Data: 2007-10-04 16:19:31

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Pa , 16:50, Rafal M <r...@g...com> wrote:

> gaz: 211m3 (samo podgrzewanie cieplej wody, z ogrzewania we wrzesniu
> prawie nie korzystalem)

Ups moj blad :( Wpisalem stan licznka ;)
Zuzycie niecale 71m3.

Pozdrawiam
Rafal

5. Data: 2007-10-04 16:22:10

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Pa , 16:57, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

> masz co oprócz dzwonka na pr d? ;) u mnie z 2 razy tyle, ale wszystko mam na
> pr d

Plyta, piekarnik i reszta sprzetu agd, komputer chodzacy jakies 8-12h
na dobe.

Licze ze za prad bede placil ok 250 zl na 2 mies.
Na poprzednim mieszkaniu gdy nie mialem plyty w kuchni bylo to srednio
160-180 zl.

Pozdrawiam
Rafal

6. Data: 2007-10-04 16:23:06

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Pa , 17:31, "K.K." <z...@h...oraz.pl>
wrote:
> te 2 os. 130 m2
>
> 183 (z ostatniej zaliczkowej faktury za 2 mc.)

183KW na 2 mies czy na 1 mies?:)

Pozdrawiam
Rafal

7. Data: 2007-10-04 16:55:20

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-10-04 18:22, Niejaki/a Rafal M bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Licze ze za prad bede placil ok 250 zl na 2 mies.

U mnie 6 osob, plyta, piekarnik, AGD, TV i kompy tez ladnych pare godzin
nabijaja - place 205pln

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

8. Data: 2007-10-04 17:54:36

Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M pisze:
[..]
> Jak jest u Was?
>

> Pozdrawiam
> Rafal

u mnie - mieszkanie 48,7 m2, 4 osoby w tym dwoje małych dzieci, trzy
komputery, pralka srednio raz na dwa dni, zmywarka - codziennie, ciepła
woda bieżąca, ogrzewanie płatne ryczałtowo i rozliczane raz na rok, gaz
- zużycie bardzo symboliczne.

wygląda następująco:
woda - 22 m3/mc w tym 11 zimnej
gaz - nie bardzo wiem, ale rachunek na mc ok 15 zł, więc musi być małe
prąd - co dwa miesiące 147 zł - zużycie też w normie ok 100 kWh/mc
ogrzewanie - płatne co miesiąc, suma roczna ok 1500 zł, rozliczane raz
na rok - raczej się mieszczę, ale to zależy od zimy.

pozdrawiam
robercikus

9. Data: 2007-10-04 19:34:55

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 10/4/2007 4:50 PM, Rafal M wrote:

> U mnie (2 os) wyglada to tak:
>
> prad: 256KW

W kwestii formalnej: zużycie energii elektrycznej podaje się zazwyczaj w
kilowatogodzinach (*kWh*), a nie w "KW", cokolwiek to oznacza!

:-)
MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

10. Data: 2007-10-04 19:38:49

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Oct 2007 07:50:35 -0700 I had a dream that Rafal M
<r...@g...com> wrote:
> [...]
>Ciekawe czy ktos tez tak robi i sie podzieli danymi za wrzesien?
>Z czystej ciekawosci chce zobaczyc jak to jest z zuzyciem gazu, pradu,

Też 2 osoby.

>prad: 256KW

prąd 136 kWh

>gaz: 211m3 (samo podgrzewanie cieplej wody, z ogrzewania we wrzesniu
>prawie nie korzystalem)

13 m^3

>woda: 18,5m3

5,7 m^3

>Jak jest u Was?

Nie zrobiłeś jakiegoś błędu? Gazu masz na pewno tyle? Ja mam zmywarkę,
przez to pewnie gazu idzie mniej na mycie, ale wychodzi mi na to, że
jestem strasznie skąpy, znaczy się, ten, oszczędny :)

--
Grzegorz Janoszka

próba2
plamy na plycie ceramicznej
próba
fajna inicjatywa
Klejenie parkietu do ... płyty gipsowej ? czy płyty OSB?