Zuzycie kalorii?

1. Data: 2003-06-30 20:12:30

Temat: Zuzycie kalorii?
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam adresu, pod ktorym moglbym obliczyc zuzycie kalorii majac dany %
tkanki tluszczowej i mase ciala, oraz intensywnosc wysilku fizycznego w
ciagu dnia. Znalazlem kilka kalkulatorow, ale nie uwzgledniaja one % tk. tl.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Those heights by great men reached and kept were not obtained by

2. Data: 2003-07-01 11:13:43

Temat: Re: Zuzycie kalorii?
Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> napisał(a):
> [...]
> ciagu dnia. Znalazlem kilka kalkulatorow, ale nie uwzgledniaja one % tk. tl.

Czesc.
Moze po prostu nie jest to istotne. Z punktu widzenia mechaniki, nie ma
znaczenia czy poruszajacy sie czlowiek ma same miesnie czy jest otyly. Do
przemieszczenia okreslonej masy potrzeba wykonac okreslona prace. I ta praca
bedzie podobna dla otylego i miesniaka, jesli waza tyle samo. Tylko wykonanie
jednemu przyjdzie trudniej, drugiemu latwiej.
Pozdrowionka.

3. Data: 2003-07-01 11:34:33

Od: "abrakadabra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wykonanie
> jednemu przyjdzie trudniej, drugiemu latwiej.

a czy to nie jest tak ze majac miesnie szybciej sie spala?
wieciej miesni, szybsze wykonywanie pracy

pozdrawiam
Ola

4. Data: 2003-07-01 11:51:43

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

abrakadabra <d...@w...pl> napisał(a):

> a czy to nie jest tak ze majac miesnie szybciej sie spala?
> wieciej miesni, szybsze wykonywanie pracy

Jesli dwu ludzi wazy tyle samo i wykonuja taki sam wysilek powinni zuzywac
tyle samo kalorii.
Ale jesli ten bardziej umiesniony bedzie robil cos szybciej, to przeciez
wykona wieksza prace i spali wiecej kalorii.

5. Data: 2003-07-01 14:55:03

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale jesli ten bardziej umiesniony bedzie robil cos szybciej, to przeciez
> wykona wieksza prace i spali wiecej kalorii.

Niedokladnie, miesnie potrzebuja wiecej energii na utrzymanie sie, tj. jesli
dwoch ludzi lezy na lozku przez caly dzien, to ten, ktory ma wiecej miesni
spali wiecej kalorii. Z punktu widzenia prostej mechaniki oczywiscie, ze do
przesuniecia ciezaru zuzytej zostanie tyle samo energii, ale mowimy to o
odrobine bardziej skomplikowanym mechanizmie, ktorego procesy wewnetrzne
wymagaja znacznych ilosci energii.

pozdrawiam,
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

6. Data: 2003-07-01 15:50:03

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tkanki tluszczowej i mase ciala, oraz intensywnosc wysilku fizycznego w
> ciagu dnia. Znalazlem kilka kalkulatorow, ale nie uwzgledniaja one % tk.

% tkanki tłuszczowej nie ma znaczenia
zerknij na www.bieganie.pl jest tam kalkulator

7. Data: 2003-07-02 09:29:46

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesuniecia ciezaru zuzytej zostanie tyle samo energii, ale mowimy to o
> odrobine bardziej skomplikowanym mechanizmie, ktorego procesy wewnetrzne

Zjednej strony lezenie na lozku, a z drugiej ,,procesy wygajace znacznych
ilosci energii". Masz moze orientacyjne dane jakie to moga byc roznice. Ale
nie przy lezeniu ale w ruchu. Bo mi sie wydaje ze to szczeguliki zupelnie
nieistotne dla kogos odchudzajacego sie poprzez trening.

MM- jaka ksiazka?
Co zamiast pieczywa?
Jak zrzucic 20
Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)