Związek wg puchatego - bylo seks

11. Data: 2004-02-04 10:13:21

Temat: Re: Związek wg puchatego - bylo seks
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Feb 2004 12:56:01 +0100 I had a dream that puchaty
> Albo co powie taki np. Grzegorz Janoszka :-)

Słoneczko kochane, wrzuć mnie do killfile, nie czytaj tego, co ja piszę,
a tym bardziej już nie komentuj, no chyba że przestaniesz chorować
na tę swoją nienawiść/zazdrość/upierdliwość (niepotrzebne skreślić).

12. Data: 2004-02-04 12:46:46

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) Grzegorz Janoszka:

> On Tue, 3 Feb 2004 12:56:01 +0100 I had a dream that puchaty
>
> Słoneczko kochane, wrzuć mnie do killfile, nie czytaj tego, co ja piszę

Twoje posty są dla mnie radosnymi promykami w te pochmurne dni. Dlaczego
miałbym pozbawiać się tej radości (szczególnie, że za darmo i po pachy)?

> a tym bardziej już nie komentuj, no chyba że przestaniesz chorować
> na tę swoją nienawiść/zazdrość/upierdliwość (niepotrzebne skreślić).

Dzięki za diagnozę:-).
Jak ja Ci się odwdzięczę?

puchaty

Prezent dla kolegi
Samotność w związku
Kryzys w rodzinie: 17-latek na równi pochyłej...
adopcja a kryteria
jak sprawdzić