Re: Zwierzaki właśnie TAKIE są!

Data: 2017-09-14 09:04:59
Temat: Re: Zwierzaki właśnie TAKIE są!
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:

> Miałam koguta ozdobnego, o pieknym, kolorowym umaszczeniu, rasowca; nazywał
> się Hendrix (z powodu czarnego pióropusza - kępy długich waskich
> błyszczących przewisających piór na szczycie głowy). Hendrix zachowywał się
> identycznie jak ta geś. Wskakiwał meżowi na ręce i tak razem chodzili i sie
> tulili do siebie, przemawiając czule, kazdy w swoim języku...

I był strasznie zazdrosny o mnie. Nie mogłam wyjść nawet do ogródka po
warzywa i z powrotem - zawsze wyrastał jak spod ziemi i szturmował, z
pełnego biegu, pazurami moje łydki. Dziś podejrzewam, że prowokowała go
raczej moja ulubiona kwiecista spódnica, której deseń, zwłaszcza w ruchu,
musiał działać jakoś denerwująco na niego. Nasze dziewczyny też ganiał,
kiedy wracały ze szkoły - więc przy bramie musiał stać dla nich specjalny
kij do obrony ?

--
XL