Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!

Data: 2017-04-09 15:21:37
Temat: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Trybun pisze:

> [...]
> zjeży i z gardła zacznie wydobywać wściekły bulgot dopiero gdy
> zobaczy przedstawiciela swojego gatunku.. że o naszych babach
> widzących inne przedstawicielki swojego gatunku droższych ciuchach,
> czy gustowniejszych fryzurach, nie wspomnę;-)
>
> Naprawdę sądzisz że Życie jest piękne? Gdyby tak usunąć z naszych
> mózgów te parę receptorów mających nam służyć do odczuwania
> przyjemności i zadowolenia, co nam pozostaje? Smród głód i ubóstwo,
> codzienna walka o przetrwanie kolejnego dnia, właściwie po co,
> przecie finał j tak znamy? Wyposażając nas w takie receptory Stwórca

Ależ oczywiście. Jego doświadczanie bycia, które odbywa się z udziałem
naszym jako Jego emanacji, jest poszukiwaniem przez Niego własnej
tożsmości, świadomości samego siebie, samouświadomienie sobie tego kim
jest. To tak jak nasze egzystencjalne poszukiwania: Ska przychodziny i
dokąd zmierzamy?, Kim jesteśmy? My, czyli Jego emanacje artykułujemy
tylko Jego pragnienia. Proces poszukiwania się zakończy gdy i On i my
uświadomimy sobie w sposób trwały, że jesteśmy TYM SAMYM. Ze Człowiek
Świadomy to najwyższa materialna forma Stwórcy, czyli pozaczasowego Bytu.

> No, nie zgodziłbym się i z tą tezą, jest jakiś wzorzec - w świecie
> fauny mięsożercy mają wszczepione hamulce, to dla tego kruk krukowi
> nie... a ziarnożerca ziarnożercy to już i owszem, nie widzi żadnych
> przeciwwskazań. I puki co te standardy się nie zmieniają.

Bo rozwój Swiadomości Stwórcy przebiega dzięki... przemocy
wewnątrzgatunkowej i międzygatunkowej, ze szczególnym naciskiem na tę
pierwszą, gdyż to ona wymusza postęp. "Wyścig szczurów" wśród ludzi
doprowadził do tego, że juz obecnie możemy niewiele pracować i spokojie
żyć gdybyśmy tylko znależli sposób na wyeliminowanie dążenia do
dominowania i zachałannego posiadania.

> Ewolucja, a co to takiego? Dla mnie osobiście to taka sama
> szarlataneria jak inne religie. Gdyby nie nasza umiejętność
> przelewania swoich doświadczeń na papier w czym byśmy byli mądrzejsi
> od ludzi pierwotnych, gdzie tu jakaś ewolucja? Gusła odprawiane nad
> kupką kości mają być dowodem że jednak ewoluujemy?

Nie zgodzę się z Tobą, że ewolucja to niepotrzebny ludzki wymysł.
Ewolucja Swiadomości jest faktem jak również faktem jest dążenie do
pokoju nawet za cenę... wojny. Jedynym twierdzeniem dogmatyków starego
porządku, z którym się nie zgadzam jest ich twierdzenie, że przemocy nie
da się wyeliminować z życia i że zawsze silniejszy będzie pożerał
słabszego. Bo to zakłada niezmiennie nierówność między osobnkami tego
samego gatunku oraz nierówność między gatunkami. Ja twierdzę, że
nierówność można wyeliminować przez zmianę techniki/technologii
wychowawczej, dzięki której potomek stanie się równy swemu rodzicowi
(czyli Stwórcy potomka).

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/