Zwolnienie lekarskie.

1. Data: 2002-12-09 08:27:02

Temat: Zwolnienie lekarskie.
Od: "Aurore" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry wszystkim, w ten mrozny i cudownie sloneczny poranek.
Mam zapytanie dotyczace zwolnienia lekarskiego.
Mam takowe do dzisiaj. Niestety u lekarza nie ma juz numerkow, czy w
przypadku, gdybym zdazyla zarejestrowac sie jutro, i gdybym otrzymala
zwolnienie tzw. ciaglosc chorobowa bedzie zachowana?!
Bede wdzieczna za pomoc.

howuser&userid=5835360

2. Data: 2002-12-09 18:14:28

Temat: Re: Zwolnienie lekarskie.
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

lekarz moze wystawic zwolnienie do 3 dni wstecz...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

howuser&userid=5835360

3. Data: 2002-12-09 21:09:01

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> lekarz moze wystawic zwolnienie do 3 dni wstecz...

Słyszałem że nawet więcej?
A tak apropo,jakie na ten temat są przepisy ZUS-owskie?
P.S

> --
>
> WaldiM
>
> Serwis antykoncepcyjny
> http://www.antykoncepcja.pl
>

> Użytkownik "Aurore" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

howuser&userid=5835360

4. Data: 2002-12-10 21:18:21

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecej wstecz moze kierownik przychodni i chyba lekarz-orzecznik...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Użytkownik "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Słyszałem że nawet więcej?
> A tak apropo,jakie na ten temat są przepisy ZUS-owskie?

temperatura
upupa epops OT?
glutamina
Szalu dostane. (zebra)