Zwolnienie lekarskie z zajec sportowych

1. Data: 2004-11-03 23:24:04

Temat: Zwolnienie lekarskie z zajec sportowych
Od: "pocisk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lekarz moze wystawic bezterminowe zwolnienie z zajec sportowych

np z powodu wady serca ?

Pozdrawiam
pocisk

2. Data: 2004-11-04 01:22:44

Temat: Re: Zwolnienie lekarskie z zajec sportowych
Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Nov 2004 00:24:04 +0100, "pocisk" <p...@o...pl> wrote:

>Czy lekarz moze wystawic bezterminowe zwolnienie z zajec sportowych
>
>np z powodu wady serca ?

moze i dyrektor musi je uznac, jesli wystawil je prawowity
lekarz medycyny.

Bezterminowo? Hmmm, chyba musi je wydawac co roku.

3. Data: 2004-11-04 05:47:11

Od: "Jacek S." <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pocisk wrote:
> Czy lekarz moze wystawic bezterminowe zwolnienie z zajec sportowych
>
> np z powodu wady serca ?

Wydać może, ale - np. mój syn - dostał takie zwolnienie na rok szkolny... W
następnym roku trzeba iść znowu.
--
Jacek S.

4. Data: 2004-11-04 09:59:37

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"pocisk" <p...@o...pl> nakibordził(a):

>Czy lekarz moze wystawic bezterminowe zwolnienie z zajec sportowych
>
>np z powodu wady serca ?

Zależy. Po pierwsze czy potrzebne Ci to jest do szkoły, czy na studia. W
szkole wystarczy zazwyczaj zwykłe zaświadczenie lekarskie. Ale na studiach
bywa różnie.
Na lubelskim UMCSie na przykład musisz iść do lekarza rodzinnego, od
niego dostać skierowanie do specjalisty, który zleca badania i na ich
podstawie wystawia opinię (że np. nie możesz ćwiczyć z powodu wady serca). Z
tym trzeba się udać znowu do rodzinnego, który wypisuje skierowanie do
lekarza w przychodni UMCSu. Ten bada, ogląda skierowania i wyniki od
specjalisty i daje Ci skierowanie na komisję lekarską. I dopiero ta komisja
decyduje czy i na ile wystawi ci zaświadczenie.
Nie to żeby jakaś biurokracja była.... skądże znowu...

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

5. Data: 2004-11-04 21:18:05

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości
> [...]

komisja
> decyduje czy i na ile wystawi ci zaświadczenie.
> Nie to żeby jakaś biurokracja była.... skądże znowu...

Ze co?

Idziesz na Langiewicza (dot. Lublina) do przychodni studenckiej, gadasz z
lekarzem, mowisz o co chodzi, on Ci daje skierowanie na komisje lekarska,
idziesz ktoregos dnia na ta komisje, czekasz kilka(nascie) minut, prosza Cie
do srodka, wypisuja zwolnienie z WFu i tyle - masz zwolnienie komisyjne.
Znam kilka osob ktore nie mialy czasu/ochoty na to i tak to robily.

K.

6. Data: 2004-11-05 16:56:55

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pocisk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy lekarz moze wystawic bezterminowe zwolnienie z zajec sportowych
>
> np z powodu wady serca ?

chodzi pewnie o szkole?
lekarz nie moze zwalniac z zajec
lekarz orzeka o niezdolnosci do udzialu w zajeciach
z zajec zwalnia dyrektor szkoly na podstawie orzeczenia lekarskiego
reguluja to przepisy
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
z dnia 7 września 2004r.
w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach
publicznych

§ 8. 1. Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z zajęć z wychowania fizycznego,
informatyki lub technologii informacyjnej na podstawie opinii o
ograniczonych możliwościach uczestniczenia ucznia w tych zajęciach, wydanej
przez lekarza, oraz na czas określony w tej opinii.
2. W przypadku zwolnienia ucznia z zajęć z wychowania fizycznego,
informatyki lub technologii informacyjnej w dokumentacji przebiegu nauczania
zamiast oceny klasyfikacyjnej wpisuje się &#8222;zwolniony&#8221;.

Ile jest wazne skierowanie?
Zapalenie teczowki cd.
Deprim a bezsennosc
Przewlekłe zapalenie tarczycy
Jak sie zdenerwuje bola mnie oczy - co to moze byc?