Zwyrodniałe gówniarstwo!

281. Data: 2009-09-01 12:02:42

Temat: Re: Zwyrodniae gwniarstwo!
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1ogbkutvtf09t.1i9ke9amzpexq$.dlg@40tude.net...

> Jak selekcjonujesz, tak masz. Ja mówię - co wybierzesz, to Twoje.

Muszę krytycznie wybierać - jak zwykle.
Ludzie często mijają się z prawdą, często nawet mimowolnie, lub
przedstawiają swoje poglądy, a nie rzeczywistość.

282. Data: 2009-09-01 12:17:02

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Muszę krytycznie wybierać - jak zwykle.
> Ludzie często mijają się z prawdą, często nawet mimowolnie, lub
> przedstawiają swoje poglądy, a nie rzeczywistość.

Dodam jeszcze celowe wprowadzanie w błąd, konflikt interesów i takie tam.

283. Data: 2009-09-01 16:14:15

Temat: Re: Zwyrodniałe gówniarstwo!
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ten, kto nie ma przesadnej postawy roszczeniowej i łaknie
> sprawiedliwości za wszelką cenę.

Czyli sam widzisz - dziś namiastka sprawiedliwości jest możliwa tylko w
sprawach błahych, na prawdziwą sprawiedliwość ludzi nie stać..

284. Data: 2009-09-01 16:14:26

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
>
> A może po prostu nie ma ochoty?

Ile można nie mieć ochoty?

285. Data: 2009-09-01 16:15:16

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A gdzie w zobowiązaniach małżeńskich jest mowa o seksie? - tak dla
> ścisłości? Bo ja np niczego w tym względzie przed ołtarzem nie
> przysięgałam, ani TŻ mnie... Pamiętam tylko "...i przyrzekam ci miłość,
> wierność oraz że cię nie opuszczę aż do śmieri, tak mi dopomóż Panie Boże
> Wszechmogący oraz wszyscy Święci".

Oczywiście że niema, gdyby to było w umowie małżeńskiej, wtedy moje
pytanie byłoby bezprzedmiotowe. Chodziło mi tylko o mentalne odczucie
partnerów wobec siebie przy seksualnej wstrzemięźliwości jednego z nich..

286. Data: 2009-09-01 16:22:36

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Filipa z konopii. Wyzwał mnie na pojedynek i czmychnął w konopie.

Z babami nie walczę..

287. Data: 2009-09-01 16:24:22

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wolę bezpośrednio na Ciebie. Ikonowiczowi nie wierzę w szczerość
> intencji... a Tobie tak - i tylko Tobie. Nigdy nie głosuję "z poręczenia".

Dlaczego nie wierzysz panu Piotrowi? :-( Przecie to człek o
kryształowym sercu..

288. Data: 2009-09-01 16:55:55

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z babami nie walczę..

Możesz, nie mam nic przeciw temu, babusie.

289. Data: 2009-09-01 17:58:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2009 14:02:42 +0200, Slavinka napisał(a):

> U?ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Musze krytycznie wybieraae - jak zwykle.
> Ludzie czesto mijaj? sie z prawd?, czesto nawet mimowolnie, lub
> przedstawiaj? swoje pogl?dy, a nie rzeczywisto?ae.

Szkoda, że miałeś głownie takie właśnie doświadczenia z ludźmi (w
szczególności - z kobietami). To wpłynęło na Twoje poglądy.
--

Ikselka.

290. Data: 2009-09-01 18:08:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Sep 2009 18:14:15 +0200, jadrys napisał(a):

> Czyli sam widzisz - dziś namiastka sprawiedliwości jest możliwa tylko w
> sprawach błahych, na prawdziwą sprawiedliwość ludzi nie stać..

Święte słowa.
--

Ikselka.

do Aichy, medei, michała i jego żony