Zwyrodniałe gówniarstwo!

441. Data: 2009-09-04 23:03:55

Temat: Re: Zwyrodniae gwniarstwo!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Sep 2009 21:50:59 +0200, jadrys napisał(a):

> Na czym polega "bycie księżniczką"?

Na "maniu" swojej wieży :-D
--

Ikselka.

442. Data: 2009-09-04 23:37:40

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
To,

> Pomijając wyjątki - coś się takiego w kobietach wyzwala na oddziałach
> zajmujących się ich samiczymi trzewiami, że nic, tylko uciekać, jak która
> wrażliwsza.
> Najdziwniejsze, że po wszystkim wychodzą stamtąd jak przyszły - niby
> normalne, niby zwyczajne, jak przedtem. A na oddziale - czasem istne
> zwierzęta.
> Przynajmniej tak było kiedyś, ale nie sądzę, aby to się zmieniło
> diametralnie.
> --
>
> Ikselka.

Wystarczy podsłuchać , gdy stado myśli, że jest samo...

443. Data: 2009-09-04 23:42:39

Temat: Re: Zwyrodniałe gówniarstwo!
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc co z tym niechętnym partnerem, takim, co to np. coraz częściej nie
> może?
> Albo takim, co zmęczony po pracy?

Miłość i wiek mają swoje prawa.
Chcieć to móc wyzwala nowe pokłady możliwości, gdy to kobieta chce - to
zrobi tak że mężczyzna może... nawet bez prochów o niebieskim kolorze.

444. Data: 2009-09-04 23:51:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Sep 2009 01:37:40 +0200, Slavinka napisał(a):

> U?ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> skoro
> co
> dziewczyna,
> on
> prosie,
> poprawi?.
> To,

> Wystarczy pods?uchaae , gdy stado my?li, ?e jest samo...

Tak, a kobiety w okolicach porodu, zgrupowane razem, to stado bardzo
szczególne.
Odnosiłam wrażenie, że każda chce, aby inne cierpiały bardziej, niż ona, a
już na pewno nie mniej. Przypadki pomagania sobie, wzajemnego pocieszania -
prawie się tam nie zdarzają. Owszem, opowieści o własnym porodzie tak,
jedna przed drugą, ale każda słucha tylko siebie. I to wywlekanie
najgorszych szczegółow porodu - a co, niech się boją te, które to dopiero
czeka!

Do dziś jestem niewymownie wdzieczna jednej kobiecie, wtedy dziewczynie,
koleżance nawet nie mojej, lecz mojego TŻta, ze studiów, która przed moim
porodem powiedziała do mnie: "Pamiętaj, to NIE boli. Boli, kiedy tego nie
chcesz, nie znasz lub boisz się. Mnie nie bolało, bo wiedziałam, co się
dokładnie będzie dzialo, ze szczegółami. Jedna życzliwa dusza mi w sposób
zwyczajny, bez sciemy powiedziała i ja teraz mogę się jej odwzdzięczyć za
twoim pośednictwem."
I opowiedziała mi normalnymi, ludzkimi słowami, o co chodzi w tym
wszystkim, po kolei.
A potem zakończyła: "I najważniejsze: nie słuchaj tych wszystkich bab, co
to straszą i wyją w sali szpitalnej i porodowej. Zamknij sobie uszy na ich
gadanie: ty masz do urodzenia swoje cudowne dziecko i to ma być cudowne.".
--

Ikselka.

445. Data: 2009-09-04 23:51:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Sep 2009 01:42:39 +0200, Slavinka napisał(a):

> U?ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Mi?o?ae i wiek maj? swoje prawa.
> Chcieae to móc wyzwala nowe pok?ady mo?liwo?ci, gdy to kobieta chce - to
> zrobi tak ?e me?czyzna mo?e... nawet bez prochów o niebieskim kolorze.

Kobieta zawsze może, ale może nie chcieć.
Mężczyzna może chcieć, a nie móc...
--

Ikselka.

446. Data: 2009-09-05 02:12:49

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta zawsze może, ale może nie chcieć.
> Mężczyzna może chcieć, a nie móc...

Piszemy o tym samym. Jeden babus wystarczy, aby zrobić z mężczyzny
impotenta. Drugi może go uleczyć, ale nie zawsze.

447. Data: 2009-09-05 02:19:15

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, Maruda z moją siostrą rozmawiały na te tematy. Siostra powiedziała,
że gdyby jej płacono i dawano kasę na dzieci mogłaby rodzić co rok. Maruda
cos tam odpowiedziała o trudach porodu a siostra jej na to: "e tam, to tylko
chlupo i już". Maruda jej na to: "ciiiii" widząc że słyszę, a ja im -
"przecież wiem o tym od dawna".
Ciąża i porób a później małe dziecko w domu to dla babusów czas na
budowanie przewagi nad ojcem dziecka (lub ojczymem - o ile ten o tym nie
wie, że dziecko nie jest jego).

448. Data: 2009-09-05 06:53:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Stosowane tam mechanizmy obronne mogą być BARDZO skuteczne, praktycznie
> nie dając subiektywnych objawów przez lata - aż do 40tki (musi of korz
> być do tego jakaś podstawa -uroda, inteligencja, pieniądze rodziców,
> mariaż, pochodzenie - cokolwiek - byle "mocne").

Coś dziwne jakieś te wyniki, czemu akurat 40-tka miała by być taką
granicą (o ile jeszcze rozumiem to w przypadku urody, to w przypadku
pochodzenia, pieniędzy, inteligencji to już nie bardzo)?

> I uwaga - ten system w końcu się załamuje (dając rzut depresji) - ale w ogóle nie
mam pewności
> czy u wszystkich! W tym badaniu oceniano tylko populację psychiatryczną,
> czyli taką gdzie w końcu coś nie wyszło (efekt zniekształcającej
> preselekscji), np. gdy wspomniana podstawa była tymczasowa: jak długo
> można być "młodym, dobrze zapowiadającym się", "najpiękniejszą z całej
> wsi"...

Jeśli faktycznie była taka preselekcja, to ciężko wyciągnąć wnioski
dotyczące pozostałych. Raczej chyba tylko ew. efekty załamania?

Stalker

449. Data: 2009-09-05 06:58:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I to się da skutecznie leczyć? I jak?

Tylko po co? :-) Z tego co się orientuję to takie mechanizmy obronne się
nawet specjalnie hoduje, cała kategoria poradników "jak być piękną ,
młodą, kochaną, z wielkim sukcesem" opiera sie przecież na takich
"narcystycznych poradach". Wystarczy przez trzy dni powtarzać sobie bez
przerwy, że się jest człowiekiem sukcesu i już :-)

Cała psychologia kognitywna o ile dobrze to rozumiem zajmuje się właśnie
mechanizmami poznania świata i wpływem tych mechanizmów na zachowanie.
Filtry percepcji, procesy poznawcze to tam chyba słowa klucze

Stalker

450. Data: 2009-09-05 07:02:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Inna sprawa, że chyba oczekuje się wtedy jakiegoś 'święta', 'uznania' -
> a tu nic tylko karmienie, przewijanie , spanie, karmienie... lepiej
> spadać jak najszybciej do domu, gdzie cię docenią i pomogą.

A tu też z tym bywa różnie i baby spleen jak malowany :-)

Stalker

do Aichy, medei, michała i jego żony
ZA MOJE KRZYWDY
do Qry