Zwyrodniałe gówniarstwo!

681. Data: 2009-09-09 10:10:47

Temat: Re: Zwyrodniae gwniarstwo!
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> ...wręcz przeciwnie:)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Tego oczywiście tez nie można wykluczyć.

682. Data: 2009-09-09 10:11:01

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> W jaki sposób?
> :-D

Po prostu - mógłby sie poczuć "zbrukany"... i przez to już nie taki
doskonały.

683. Data: 2009-09-09 10:12:14

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tiaaa, w realu leżą wokół mnie pokotem sami wyssani i chcą jeszcze... Moje
> dzieci, mąż, znajomi, sąsiedzi, listonosz poczciwina, ksiądz na plebanii,
> ci, którym pomagam - krajobraz po bitwie, jednym słowem ;-PPP

Oj, od tej strony,to Cię nie znałem.. ;-)

684. Data: 2009-09-09 10:12:28

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Trochę o mniej dosłowne rzeczy chodziło, ale dobrze niech ci będzie-
> przyjrzyj się sobie, czy przypadkiem nie odczuwasz osłabienia, wzrok
> ci się nie mąci, mieszają ci się myśli , gdy tylko pojawia się ixi. Da
> dużo z siebie dajesz, ona spija, ale w zamian nic nie dostajesz, więc
> możesz nawet niedługo jakieś drgawki dostawać .;-)

Przestań mnie straszyć.. I tak się wystarczająco boję - Wirusy,
Trojany, Backdoory, a Ty jeszcze wyjeżdżasz z wirtualnym wampirem.

685. Data: 2009-09-09 10:17:22

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
czka_angielska)

> Jak to niejasne? - po każdym zamęściu KSIĘŻNICZKI oraz w ich trakcie nadal
> mówiło się o niej jako o księżniczce. Zamęście niczego nie zmieniło w jej
> koligacjach - zgodnie z nimi pozostała nadal księżniczką.

I taki zwyczaj obowiązuje w każdym kraju? Czy tylko w GB? Nie wiem
czemu, ale jakoś koliduje mi obraz matki z gromadka dzieci a księżniczką
w np. Polsce..

686. Data: 2009-09-09 10:23:00

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Po co? Wystarczy drogą netową stwierdzić ich brak :-D

Paula poszła na "łatwiznę". :-(

687. Data: 2009-09-09 10:23:10

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Nie znoszę homofobów, antysemitów, napuszonych egocentryków etc.

Poglądy to mamy takie same.. no może moje nie są tak radykalne.

688. Data: 2009-09-09 10:26:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:
> [...]
Da

> Przesta� mnie straszy�.. I tak si� wystarczaj�co boj� - Wirusy,
> Trojany, Backdoory, a Ty jeszcze wyje�d�asz z wirtualnym wampirem.
>
> --
> Kapitalizm jest chorob� (zaraz�) z kt�r� nale�y walczy�..
> Instaluj�c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

No bo ixi to wirus najgorszy;)

Przekonasz się po tym wysiłku jej obrony [ teraz ona spija] , ale gdy
jakiś problem będziesz miał, to ciebie zignoruje i to będzie znaczyło
że trochę spiła i ty poczujesz się na początku zawiedziony. Bo ty
dajesz ,a ona nie potrafii.

689. Data: 2009-09-09 10:46:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Sep 2009 07:31:33 +0200, Chiron napisał(a):

> Dokładnie tak:-).
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

:-)
--

Ikselka.

690. Data: 2009-09-09 11:09:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

czka_angielska)

> I taki zwyczaj obowiązuje w każdym kraju? Czy tylko w GB?

Nie, taki zwyczaj panuje w tym linku do jakiegoś hasła w wikipedii :-)

Do Ikselki: Masz taką manierę (ja jej osobiście nie lubię), że wyciągasz
bardzo stanowcze sądy, budujesz definitywne definicje i kategoryczne
kategorie na podstawie wyjatkowo ekhm... wątłej "bibliografii" :-)

Stalker

do Aichy, medei, michała i jego żony
ZA MOJE KRZYWDY
do Qry