Zwyrodniałe gówniarstwo!

841. Data: 2009-09-15 19:27:31

Temat: Re: Zwyrodniae gwniarstwo!
Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> Chińczyki trzymają się mocno.
> Idź pan przez zboże, we wsi Moskal stoi.
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Nie bardzo jest co uzgodnić. ;)
Gdy Ci odpiszę "nie pluj się" - to będzie dobrze? :)
To rozmowy publiczne. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

842. Data: 2009-09-15 19:31:55

Od: "Stalker" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> [...]

Lubisz quizy, to ja jeden mam dla Ciebie :-)
Czy uporczywe dopominanie się pozostawiania podpisu przez Robakksa, to
oznaka:
1. Problemów adaptacyjnych w środowisku czytników grup
2. Niewinnego dziwactwa
3. Nerwicy natręctw?

Stalker

843. Data: 2009-09-15 19:37:46

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Czy każde zdanie, z którym się zgadzam powinno zostać potwierdzone?

Robakks pyta: Czy każde zdanie, z którym się zgadzasz powinieneś
wyciąć i po co?

844. Data: 2009-09-15 19:43:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> 1. Czy każde zdanie, z którym się zgadzam powinno zostać potwierdzone?
> 2. Jeśli tak, to każde powinno mieć podpis?
> 3. Czy moje zdanie "zgadzam się" powinno być również podpisane?
> 4. Jesli zgadzasz się z moją zgodą, to też powinieneś mi to napisać?
> (Oczywiście z podpisem)

Myślę, że już powinieneś sobie wyrabiać podpis cyfrowy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

845. Data: 2009-09-15 19:47:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Lubisz quizy, to ja jeden mam dla Ciebie :-)
> Czy uporczywe dopominanie się pozostawiania podpisu ...
> Stalker

Prawo prasowe - wiesz co to jest własność intelektualna?
Dokument elektroniczny podpisany personaliami jest własnością
autora, a podpis autoryzuje tekst. To że tematyczne zwyrodniałe
gówniarstwo nie podpisuje się personaliami nie oznacza, że
wszyscy mają równać w dół.
Podaję przyczyny degeneracji Usenetu.
Pozostanie
Zwyrodniae gwniarstwo!

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

846. Data: 2009-09-15 19:52:45

Od: "Stalker" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote

> Prawo prasowe - wiesz co to jest własność intelektualna?
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Wiem

Stalker

> Dokument elektroniczny podpisany personaliami jest własnością
> autora, a podpis autoryzuje tekst. Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Zgadza się

Stalker

> To że tematyczne zwyrodniałe
> gówniarstwo nie podpisuje się personaliami nie oznacza, że
> [...]

Zgadza się

Stalker

> Podaję przyczyny degeneracji Usenetu.
> Pozostanie Zwyrodniae gwniarstwo!

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Ciężko się nie zgodzić

Stalker

847. Data: 2009-09-15 20:10:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" .neostrada.pl...

> Matko bosku... Czy Ty naprawdę nie widzisz, że dzięki netykiecie, czyli
> określonym zasadom, które uczestnicy zabawy pod tytułem Usenet
> znają (a przynajmniej powinni je znać) pisanie na grupach jest po prostu
> funkcjonalne, wygodne, praktyczne, łatwe, przyjemne, proste?

Co Ty pleciesz kobieto? Co ma wspólnego funkcjonalność
z wycinaniem podpisów autoryzujących teksty?
Przecież to łamanie prawa prasowego.

> Wszyscy to rozumieją,

ROTFL
Jak rozumiesz słowa:
Żadnych uzgodnień, żadnych wniosków i żadnych potwierdzeń.

> jeden (no nie jeden, a paru odszczepieńców by się znalazło) tego nie
> rozumie. Cóż zrobić, mówi się trudno.

> Nikt.
> Netykieta=etykieta. Możesz w towarzystwie puszczać bąki, a do
> fiskusa wysyłać zaflegmione PIT-y kto Ci zabroni?
> --
> Paulinka

Każdy ma prawo podpisać swój post i ma prawo żądać by przy cytowaniu
zachowano podpis autoryzujący. Ty także możesz w towarzystwie puszczać
bąki, a do fiskusa wysyłać zaflegmione PIT-y jeśli Ci to nakazuje
etykieta zmuszająca Cię do wycinania podpisów i treści, którymi
się zgadzasz.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

848. Data: 2009-09-15 20:15:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> Użytkownik "Paulinka" .neostrada.pl...

> Edward Robak* z Nowej Huty <= to nie jest wrotka, lecz podpis autoryzujący.

Wrotka, sygnaturka i takie inne tam rzeczy. Nie ogarniesz.

Zaciąłeś się?

--

Paulinka

849. Data: 2009-09-15 20:17:58

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> autora, a podpis autoryzuje tekst. To że tematyczne zwyrodniałe
> gówniarstwo nie podpisuje się personaliami nie oznacza, że

Tak wogle to masz racje.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

850. Data: 2009-09-15 20:21:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Użytkownik "Paulinka" .neostrada.pl...

> Co Ty pleciesz kobieto? Co ma wspólnego funkcjonalność
> z wycinaniem podpisów autoryzujących teksty?
> Przecież to łamanie prawa prasowego.

Wierszówki za to dostajesz, czy co? Aż taki złotousty nie jesteś, żeby
pilnować każdej literki, za którą mogą zapłacić.

> ROTFL
> Jak rozumiesz słowa:
> Żadnych uzgodnień, żadnych wniosków i żadnych potwierdzeń.

Wycinanie oznacza: uzgodnienie, potwierdzenie.

> Każdy ma prawo podpisać swój post i ma prawo żądać by przy cytowaniu
> zachowano podpis autoryzujący.

I tak właśnie się dzieje poprzez istnienie wrotki.

> Ty także możesz w towarzystwie puszczać
> bąki, a do fiskusa wysyłać zaflegmione PIT-y jeśli Ci to nakazuje
> etykieta zmuszająca Cię do wycinania podpisów i treści, którymi
> się zgadzasz.

W przeciwieństwie do Ciebie nie mam takich pomysłów.
--

Paulinka

do Aichy, medei, michała i jego żony
ZA MOJE KRZYWDY